دومین جشنواره ملی «زن و علم» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود + عکس

مهلت ارسال آثار برای شرکت در دومین جشنواره ملی «زن و علم» که قرار است اسفندماه به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شود، تا ۸ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین «جشنواره ملی زن و علم» با عنوان «جایزه دکتر مریم میرزا خانی» و هدف شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های زنان در حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی، اسفندماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

فراخوان شرکت در جشنواره به صورت گسترده اعلام و از همه دانشگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های کشور درخواست شده در این جشنواره شرکت کنند. در این دوره محدودیتی برای شرکت وجود ندارد و برخلاف دوره اول که تنها اعضای هیأت علمی از دانشگاه‌ها امکان حضور داشتند، کلیه بانوان، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه‌های کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

رده‌های سنی زیر ۴۰ سال، بین ۴۰ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال و ۶ گروه‌ تخصصی فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی دام پزشکی و محیط زیست، هنر و علوم پزشکی نیز امکان حضور در این جشنواه را دارند.

مهلت اولیه ثبت‌نام در این دوره از جشنواره تا هشتم بهمن ماه ادامه دارد و این فرصت قابل تمدید نیست.

پس از دریافت آثار، مرحله داوری تا اواخر بهمن‌ماه انجام و در نهایت اسفندماه، اختتامیه این مراسم به میزبانی دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی برگزار می‌شود.

طی اعلام مسئولان دومین جنشواره ملی «زن و علم» سعی بر این است برگزاری اختتامیه جشنواره همزمان با روز زن و با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زن و خانواده و تعدادی از مقامات وزارت علوم و وزارت بهداشت باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994116

وب گردی

وب گردی