پذیرش ۴ مقاله عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی رامسر در مجلات ملی و بین‌المللی

 ۴ عنوان مقاله از دکتر حبیب رمضان نژاد آزاربنی عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک، هوافضا و مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر پذیرش و در مجلات ملی و بین‌المللی به چاپ رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مقاله « تحلیل اثر سطح و میدان مغناطیسی بر پاسخ فرکانسی رزونانس اولیه و سوپرهارمونیک نانولوله کربنی تک‌لایه» که در مجله مهندسی مکانیک مدرس با نمایه علمی پژوهشی به چاپ رسیده به تحلیل اثربخشی اعمال الاستیسیته سطح و میدان مغناطیسی بر پایداری نانولوله های کربنی در دو وضعیت رزونانس اولیه و سوپرهارمونیک پرداخته شده است.

مقاله « تحلیل غیرموضعی ارتعاشات آشوبناک، رزونانس اولیه و سوپرهارمونیک نانولوله‌های کربنی تک‌لایه در محیط حرارتی »که در این مقاله با در نظر گرفتن مدلی غیرخطی و غیرموضعی از نانولوله کربنی تک لایه در محیط حرارتی به تحلیل بروز پدیده غیرخطی آشوب و پایداری در فرکانس رزونانس اولیه و سوپرهارمونیک پرداخته شده است. این مقاله در مجله مهندسی مکانیک امیرکبیر با نمایه علمی پژوهشی پذیرش و در نوبت چاپ است.

مقاله

On the Chaotic vibrations of a Harmonically Excited CNT with Consideration of Thermomagnetic Filed and Surface Effects.

در این مقاله به تحلیل ارتعاشات غیرخطی آشوبناک نانولوله های کربنی تحت بار تحریک هارمونیک با در نظر گرفتن میدان ترمومغناطیسی و اثر سطح پرداخته شده است. این مقاله در مجله Journal of Mechanical Engineering Science از مجلات انتشارات SAGE با ضریب اثر (IF =0.996) به چاپ رسیده است.

و مقاله

Magneto-thermal primary frequency response analysis of carbon nanotube considering surface effect under different boundary conditions

در این مقاله با ارائه مدلی غیرخطی از نانولوله کربنی با شرایط مرزی مختلف و با در نظر گرفتن همزمان میدان های مغناطیسی و حرارتی به تحلیل پایداری در فرکانس رزونانس اولیه پرداخته شده است. این مقاله در مجله Composites Part B: Engineering از مجلات انتشارات ELAEVIER با ضریب اثر (4.920IF =) پذیرش شده است.

گفتنی است دکتر حبیب رمضان نژاد آزاربنی در سال 1397 به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر انتخاب گردید.

کد خبر: 994167

وب گردی

وب گردی