اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات  برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، گفت: اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات در اردوگاه سیدالشهدا آبعلی در تاریخ 3 لغایت 5 بهمن برگزار شد.

رضا اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی این دانشگاه با حضور 30 نفر از دانشجویان عضو بسیج در اردوگاه سیدالشهدا آبعلی از تاریخ 3 لغایت 5 بهمن برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در خصوص اهداف اردوی تشکیلاتی تصریح کرد: اردوی اخیر با هدف تثبیت و در قالب دانشجویان ورودی سال 97 و مقطع کارشناسی که در اردوی جذب در مهر و آبان شرکت کرده بودند، برگزار شد. همچنین آشنایی بیشتر با رسالت‌های بسیج دانشجویی، انتقال تجربه و برنامه‌ریزی برای ترم تحصیلی آینده از اهداف این اردو بود.

وی تصریح کرد: اولین جلسه پایگاه شهید احمدی روشن در نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با هدف ورود به فاز اجرایی این پایگاه برای حل مشکلات جامعه با راهکارهای علمی توسط دانشجویان نیز برگزار شد.

اسدی خاطر نشان کرد: هادی قاسمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ و رضا آبدار مسئول بسیج دانشجویی سابق دانشگاه علوم و تحقیقات و جمعی از ادوار گذشته نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994197

وب گردی

وب گردی