بیش از 172 هزار دانشنامه توسط اداره کل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد صادر شده است

براساس داده‌های اداره کل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، از اول فروردین تا 31 شهریورماه سال جاری، 172 هزار دانشنامه توسط این اداره تایید و 16 هزار و 157 دانش نامه نیز عودت داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرقی نمی کند در کدام دانشگاه تحصیل کرده باشید. برای گرفتن مدرک یا ریزنمرات احتمالا یک بار مسیرتان به بخش دانش آموختگان دانشگاهتان افتاده باشد. دانشگاه آزاد اسلامی برای امور مربوط به دانش آموختگان و فارغ التحصیلان این دانشگاه دارای یک اداره کل است. این اداره وظیفه دارد مدارکی که در واحدهای مختلف صادر می‌شود را بررسی کند تا این مدارک بتواند به سرعت در اختیار دانشجویان قرار گیرد. از جمله اقدامات این اداره می توان به استعلام مدرک موقت، صدور مدرک المثنی، صدور ریزنمرات و ... اشاره کرد.

زمانی که قرار باشد دانشجو مدرک خود را به دانشگاه دیگر در داخل یا خارج از کشور ارائه دهد، باید برای دریافت ریز نمرات خود به این بخش مراجعه کند. همچنین بخش استعلام مدارک زیر مجموعه امور فارغ التحصیلان است و در آن صحت اصالت مدارک دانشگاه آزاد تایید می شود.

در گزارش زیر می خواهیم به بررسی عملکرد اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه 97 در حوزه‌های مختلف بپردازیم.

صدور بیش از 172 هزار دانشنامه توسط اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد

نمودار زیر بیانگر عملکرد اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه سال جاری است:

براساس داده های اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه سال جاری، 8 هزار و 85 ثبت محموله داشته است. همچنین دربازه زمانی مذکور 70 هزار و 320 دانشنامه خام و 52 هزار و 250 گواهینامه موقت خام به واحدها تحویل داده شده است.

تعداد دانشنامه‌های تایید شده و دانشنامه عودت داده شده توسط اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه، به ترتیب 172 هزار و 954 دانشنامه و 16 هزار و 157 دانشنامه بوده است. همچنین تایید 746 مدرک از پیش تایید شده و عودت 87 مدرک از پیش تایید شده از جمله اقدامات اداره کل دانش آموختگان در بازه مذکور بوده است.

از ابتدای سال 97 تا پایان شهریورماه، یک هزار و 51 مدرک توسط اداره کل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی باطل شده است، همچنین یک هزار 25 مدرک نیز در بازه زمانی مذکور صادر شده است. همچنین 17 هزار و 230 مدرک نیز توسط این اداره در بازه زمانی مذکور صادر شده است.

اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به 79 استعلام مدرک موقت و 2 هزار و 500 استعلام دانش نامه، در بازه زمانی مذکور پاسخ داده است. همچنین 2 هزار و 627 ثبت اولیه ویرایش مدارک و 2 هزار و 579 ثبت ثانویه ویرایش مدرک از جمله اقدامات این اداره به شمار می‌رود.

از جمله سایر اقدامات اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی می توان به چاپ 2 هزار و 579 مدرک و تصویر‌برداری از 178 هزار و 831 مدرک اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994202

وب گردی

وب گردی