فروش گوشت گوسفند با نصف قیمت

 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: با وجود فروش گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومانی در سطح شهر، گوشت گوساله در میادین و بازار‌های میوه و تره بار با یک سوم قیمت و گوشت گوسفند نیز نصف قیمت سطح شهر عرضه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید سعید راد افزود: با وجود فروش گوشت در فروشگاه‌های سطح شهر به قیمت ۱۰۰ هزار تومان، قیمت گوشت در میادین و بازار‌های میوه و تره بار بسیار پایین‌تر است و به عنوان نمونه، ران گوساله منجمد وارداتی به قیمت ۲۹۵۰۰ هزار تومان یعنی کمتر از یک سوم و ران گوسفند گرم وارداتی به قیمت ۴۹ هزار تومان، یعنی نصف این مبلغ عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیم شقه گوسفند گرم آسیای میانه در میادین میوه و تره بار به قیمت ۳۹۸۰۰ تومان و نیم شقه گوسفند گرم استرالیایی به قیمت ۴۴۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد، گفت: به عبارتی، با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، خرید بیش از دو و نیم کیلوگرم گوسفند گرم آسیای میانه و بیش از دو کیلوگرم ران گوسفند گرم استرالیایی در میادین امکان پذیر است.

راد با بیان اینکه گوشت چرخ کرده مخلوط در میادین میوه و تره بار با قیمت ۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود، تصریح کرد: این در حالی است که مرغ تازه تنظیم بازار به قیمت ۹۸۰۰ تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار به قیمت ۸۹۰۰ تومان نیز به صورت روزانه در میادین توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه این سازمان در حدود امکانات و مقدورات خود با درک جنگ اقتصادی دشمن علیه مردم کشورمان، برنامه ریزی‌های لازم را برای مقابله با تحریم‌های دشمنان و فشار کمتر به شهروندان به عمل آورده است، خاطرنشان کرد: امروز جنگ اقتصادی را مهم‌تر از جنگ نظامی می‌دانیم و در شرایط معیشتی موجود، تمام تلاش خود را در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن به کار گرفته‌ایم که در کنار مردم باشیم تا آن‌ها متحمل مشکلات کمتری شوند.

اقدامات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در کنترل و تعدیل قیمت محصولات مصرفی شهروندان، نه تنها موجب شده است تا این محصولات در میادین و بازار‌های میوه و تره بار نسبت به سطح شهر تا بیش از ۵۰ درصد ارزان‌تر عرضه شوند، بلکه بر کنترل قیمت در سطح شهر نیز موثر بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994231

وب گردی

وب گردی