اعزام 100 دانشجو به اردوی «حیات طیبه» در مشهد مقدس

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: در اردوی حیات طیبه در استان خراسان رضوی ۴۵دانشجوی دختر و ۴۵دانشجوی پسر حضور و ده نفر از اساتید برجسته آنها را همراهی می کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، سلطانعلی میر رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: ۱۰۰ نفر از دانشجویان نخبه این واحد به اردوی «حیات طیبه» در مشهد مقدس اعزام شدند.

سلطانعلی میر تصریح کرد: این اردو که از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد، ۴۵دانشجوی دختر و ۴۵دانشجوی پسر به همراه ده نفر از اساتید برجسته حضور دارند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار کرد: این اردو هر ساله به منظور نخبه پروری و تربیت نیروهای مومن و انقلابی برگزار می شود.


در ادامه وی افزود: دانشجویان در این سفر از دوره های آموزشی با موضوع بصیرت افزایی، مبانی اندیشه اسلامی، خلاقیّت فرهنگی، جنبش دانشجویی، معرفت‌شناسی بهره مند می شوند.

میر اظهار کرد: بازدید از اماکن مقدسه و موزه آستان قدس و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج از دیگر برنامه های این اردو دانشگاهی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از اعزام دانشجویان در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۶هزار دانشجو در مجموعه تشکل ها و کانون های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کنند.

در پایان وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری زاهدان میزبان ۱۵۰نفر از اساتید گروههای معارف دانشگاههای استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994243

وب گردی

وب گردی