حضور تیم دوومیدانی آقایان در دور جدید لیگ برتر/ قهرمانان ملی دانشجو و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی می‌شوند

فدراسیون دو و میدانی و باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به زودی همکاری‌های خود را بیشتر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فدراسیون دو‌و‌میدانی در گردهمایی خانواده دو‌و‌میدانی در هتل المپیک از قهرمانان و برترین‌های دو‌و‌میدانی سال ۹۷ تجلیل کرد و در این مراسم مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و بانوان دو‌و‌میدانی کار هم حضور داشتند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بانوان به عنوان برترین تیم کشوری در لیگ برتر سال جاری معرفی شد و همچنین از دکتر جوانمرد هم قدردانی و تجلیل شد.

طی مذاکراتی که انجام شده قرار است دانشگاه آزاد و فدراسیون دو‌و‌میدانی با یکدیگر همکاری داشته باشند. البته بحث‌هایی که مطرح شده است با نظر مسئولان دانشگاه آزاد نهایی خواهد شد.

همکاری باشگاه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با فدراسیون دو‌و‌میدانی

با توجه به فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر دو‌و‌میدانی قرار شده است تا مسئولان تسهیلاتی را برای قهرمانان در نظر بگیرند و در همین خصوص همکاری ها بین باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با فدراسیون دوومیدانی بیشتر خواهد شد.

در جلسه ای که چند روز پیش برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی تعاملات خوبی با مجید کیهانی رئیس فدراسیون داشته است و به زودی زمینه همکاری گسترش خواهد یافت.

تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال گذشته پیاپی قهرمان لیگ برتر شده است.

تیم آقایان دانشگاه آزاد اسلامی در دو‌و‌میدانی تشکیل می شود

براساس مذاکرات بین باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون دو‌و‌میدانی جمهوری اسلامی ایران قرار است که از سال آینده تیم آقایان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر آماده شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته در بخش آقایان فعالیت نداشته است و به خاطر توافقاتی که صورت گرفته برای بالا رفتن کیفیت لیگ برتر دو‌و‌میدانی دانشگاه آزاد اسلامی قصد تشکیل تیم آقایان را دارد.

استخدام و تسهیلات درسی برای قهرمانان دو‌و‌میدانی

یکی از تسهیلاتی که قرار است دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار قهرمانان رشته دو‌و‌میدانی بگذارد، فراهم کردن شرایط تحیصلی است تا ورزشکاران با حضور در دانشگاه آزاد بدون مشکل فعالیت‌های علمی خود را در مقاطع مختلف ارتقا دهند.

همچنین مذاکراتی هم در خصوص استخدام قهرمانان کشوری و ملی دو‌و‌میدانی بین فدراسیون و باشگاه فرهنگی و ورزشی صورت گرفته است. در صورتی که شرایط مهیا شود همکاری‌ها در این زمینه صورت می‌گیرد.

قهرمانی دو‌و‌میدانی در لیگ برتر

تیم دو‌و‌میدانی بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به سرمربیگری خانم توکلی با کسب بیشترین امتیاز توانست قهرمان لیگ برتر کشور شود.

فرزانه فصیحی، فائزه نسایی، الهام کاکلی، هانیه ثمری، پریسا عرب، الناز کمپانی، جمیله سیفی، سحر ضیایی و الهام سمرقندیان ورزشکاران دو‌و‌میدانی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994261

وب گردی

وب گردی