سازمان مرکزی، دوخت لباس فرم مدارس سما را به دانشگاه آزاد واحد اراک واگذار کند

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی گفت: رشته طراحی دوخت در واحد اراک دایر است، از سازمان مرکزی می‌خواهیم دوخت و طراحی کلیه لباس‌های فرم مربوط به دانشگاه و مدارس سما را به دانشگاه آزاد واحد اراک واگذار کند. 

دکتر عباسعلی حیدری رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره موارد بررسی شده در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: در پانزدهمین جلسه هیات امنای استان مرکزی که در تاریخ پنجشنبه 4 بهمن‌‌ماه برگزار شد، مهم‌‌ترین موارد جلسه شامل حسابرسی موسسه مفید راهبر از واحدهای دانشگاه آزاد اراک بود که در جلسه هیات امنا مطرح شد و اعضای هیات امنا در جریان رسیدگی حسابرسی این واحد دانشگاهی قرار گرفتند.

وی افزود: برای اولین بار حسابرسی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به یک موسسه بیرونی واگذار شد و 5 واحد از واحدهای استان مرکزی به یک تیم جدید واگذار شد. سیاست تیم جدید مدیریتی دانشگاه آزاد بر قرار گرفتن حسابرسی از درون دانشگاهی به برون دانشگاهی قرار گرفت تا جایی که یک اطمینان و اعتماد ویژه برای حسابرسی ایجاد شد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد: این حسابرسی برای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در نهایت بعد از توضیحاتی که از سوی مدیران واحدهای استان مطرح شد قابل قبول بود که در نهایت یک‌سری نواقص شکلی در ثبت و ضبط مباحث مالی بوده است که اصلاحات لازم در آن انجام شد.

حیدری یادآور شد: یکی دیگر از موارد مهمی که در این جلسه مطرح شد، مجوز کارگاه طراحی و دوخت بود که از هیات امنای استان دریافت شد تا این کارگاه تحقیقاتی تولیدات لباس فرم در سطح کشور را به عهده گیرد و بدون شک، پتانسیل لازم برای این رشته در دانشگاه آزاد اراک، وجود دارد.

وی تصریح کرد: رشته طراحی دوخت هم در دانشگاه آزاد اراک دایر است و این کارگاه راه‌اندازی شده باید گسترش یابد. از سازمان مرکزی هم می‌خواهیم دوخت و طراحی کلیه لباس‌های فرم مربوط به دانشگاه و مدارس سما را به دانشگاه آزاد واحد اراک واگذار کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی متذکر شد: تجمیع مدیریت سه واحد شهرستان دلیجان هم از دیگر موارد مطروحه در جلسه هیات امنا بود که در حال حاضر هم، سه واحد دلیجان، جاسب و نراق را یک مدیر اداره می‌‌‌کند و مجوز هیات امنا برای تجمیع مدیریت این سه واحد هم صادر شد تا در تبادل استاد، کارمند و مواردی از این دست به راحتی تعامل و تبادل داشته باشند و در نهایت تبدیل حکم سرپرستی 4 واحد دانشگاهی استان مرکزی به ریاست، توسط هیات امنا تایید شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994263

وب گردی

وب گردی