نفرات برتر مسابقات «فجر چهلم» در بخش بانوان مشخص شدند

مسابقات بدمینتون و تنیس‌ روی‌ میز کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بانوان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم‌های اول تا سوم و نفرات برتر مسابقات بدمینتون و تنیس‌روی‌میز کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی با نام «فجر چهلم» در بخش بانوان مشخص شدند.

برترین های این مسابقات به شرح زیر است:

** در مجموع تیم‌های یزد، نجف آباد، اصفهان، فارس، گیلان، قم، تهران، کرمانشاه و سازمان مرکزی در دو ماده تیمی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم تهران مقام نخست را به خود اختصاص داد و تیم فارس به مقام دوم دست یافت و تیم‌های گیلان و اصفهان نیز سوم مشترک شدند.

**در مسابقات تیمی رشته بدمینتون که با شرکت هشت تیم از استان‌های یزد، کرمان، چهارمحال و بختیاری، فارس، تهران، زنجان و سازمان مرکزی در دو گروه چهار تیمی برگزار شد به ترتیب تیم‌های چهارمحال و بختیاری اول، علوم و تحقیقات دوم و تیم‌های یزد و فارس به مقام سوم مشترک شدند.

**در بخش انفرادی اکرم جعفری از استان چهارمحال و بختیاری نفر اول و صاحب گردن‌آویز برتر شد و مرضیه جوهری از استان یزد مقام دوم و الهه نوری‌زاده از چهارمحال و بختیاری و اعظم یگانه از علوم تحقیقات سوم مشترک شدند. در بخش انفرادی نیز به ترتیب سمیه بخشی از تهران مقام اول، فاطمه دستغیب از فارس مقام دوم و ربابه قربانی از گیلان و فرانک سهیلی‌نژاد از تهران سوم مشترک شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994341

وب گردی

وب گردی