معضل ریزگردها با کمک محصولات دانش‌بنیان رفع می‌شود

در نشست کنسرسیوم آب، کشاورزی و محیط زیست در پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز بر رفع معضل ریزگردها با به کارگیری محصولات دانش بنیان تاکید شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز؛ در نشست کنسرسیوم آب، کشاورزی و محیط زیست که در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، نادر قلی ابراهیمی دبیر ستاد توسعه فناوری، آب و خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی ضمن معرفی زمینه های همکاری این ستاد در راستای رشد و پرورش توانمندی های موجود در حوزه آب، تاکید کرد: به کارگیری محصولات دانش بنیان برای حل مشکلات محیط زیستی، افزایش بهره وری و راندمان در مصرف آب و به کارگیری توانمندی های موجود در حل معضل ریزگردها از اهداف اساسی است.

واحدهای فناور پارک علم و فناوری خوزستان، مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز و اساتید دانشگاه حاضر در این نشست به تشریح توانمندی های خود در حوزه آب، محیط زیست و ریزگردها پرداختند.

نشست کنسرسیوم آب، کشاورزی و محیط زیست در پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور ابراهیم نادر قلی ابراهیمی دبیر ستاد توسعه فناوری، آب و خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی، در سالن جلسات پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در نشست کنسرسیوم آب، کشاورزی و محیط زیست در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز مختاری رییس پارک علم و فناوری خوزستان، صابری رییس بنیاد نخبگان استان، درستان معاون دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و مدیر توسعه فناوری های سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همچنین قنبرزاده مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز حضور داشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 994343

وب گردی

وب گردی