کلاس های دوره آموزشی ــ  تشکیلاتی حیات طیبه در واحد بندرعباس  برگزار شد

مسئولان فرهنگی و تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از نحوه و چگونگی برگزاری کلاس های دوره آموزشی ــ تشکیلاتی حیات طیبه استان های کرمان و هرمزگان که به میزبانی واحد بندرعباس برگزار شده بود، بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که به اتفاق مهدی مهدی نیا مدیر مالی وپشتیبانی تشکیلات تشکلهای اسلامی سازمان مرکزی، حسین اخگر پور رئیس اداره این تشکیلات، مدیر کل فرهنگی و دانشجویی واحد بندرعباس و جمعی از کارشناسان از این کلاس های بازدید کرده و از نزدیک با اساتید این دوره ها و دانشجویان شرکت کننده به گفتگو پرداختند.

محسن دهقانی در این بازدید خواستار فراهم سازی امکانات لازم برای بهره وری بهتر و کیفیت بخشیدن به برنامه های این دوره آموزشی شد و افزود: باید تمام تلاش خود را در جهت ارتقای این کلاس ها بکار ببندیم و با ایجاد تنوع در برنامه، اوقات مفیدی را به دانشجویان فراهم سازیم.

مدیر کل مالی و پشتیبانی تشکیلات تشکل های دانشجویی سازمان مرکزی نیز هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی دانشجویان به مسائل جریان شناسی، معرفت شناسی، تحلیل سیاسی، اندیشه سیاسی دانست و افزود: این دوره ها در راستای سرمایه گذاری معنوی و فکری در جهت بالا بردن معلومات فکری و سیاسی دانشجویان برگزار می شود.

مهدی مهدی نیا برگزاری دوره های آموزش در کلاس های درس توسط اساتید مجرب را برنامه های مهم این دوره دانست و افزود : در نظر گرفتن برنامه های متنوع ورزشی، بازدید علمی و تفریحی، غبار روبی از گلزار شهدای انقلاب، دیدار با خانواده های شهدا و نمایش فیلم و... نیز از دیگر برنامه پیش بینی شده در این دوره است.

کد خبر: 994372

وب گردی

وب گردی