تیم دو‌ومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی  به مسابقات جهانی اعزام می شود

پوریا پورعرب-رئیس فدراسیون دوومیدانی، گفت: برنامه داریم در صورت توافق با مسئولان، باشگاه فرهنگی و ورزشی تیم دانشگاه آزاد اسلامی را به یکی از مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم.

مجید کیهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افرادی بوده است که در یک سال گذشته در کنار ورزش دوومیدانی حضور داشته و علی‌رغم تمام فشار‌هایی که روی فدراسیون بوده وی کمک فراوانی به این رشته ورزشی کرده است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: کمک به قهرمانان دوومیدانی برای تحصیل در مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی و استخدام قهرمانان و ملی پوشان ورزش دوومیدانی مباحثی بوده است که در جلسه با دکتر جوانمرد دوطرف مطرح کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: طی هفته‌های آینده جلسات دیگری با باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت تا در مورد پیگیری طرح‌های مطرح شده به گفت‌و‌گو بپردازیم و به جمع‌بندی برسیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: برنامه داریم در صورت توافق با مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی تیم دانشگاه آزاد اسلامی را به یکی از مسابقات بین المللی اعزام کنیم. البته مسابقات زیادی مد‌نظرمان است و با بررسی دقیق یکی از مسابقات برون مرزی را انتخاب خواهیم کرد تا این تیم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حاضر شود.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به قهرمانی‌های پی‌در‌پی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات دوومیدانی این تیم در گردهمایی خانواده دوومیدانی به عنوان بهترین تیم شناخته شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994388

وب گردی

وب گردی