همکاری جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی با شرکت آلمانی TDHM

نشست همکاری مشترک سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی با شرکت آلمانی TDHM در زمینه‌ سرمایه‌گذاری نیروگاه خورشیدی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شرکت آلمانی TDHM در زمینه سرمایه‌گذاری و ساخت نیروگاه خورشیدیِ هفت مگاوات با این سازمان همکاری می‌کند.

کارشناسان این شرکت آلمانی ضمن بازدید از سازمان خواجه نصیرالدین طوسی، در نشستی با حضور دکتر اصغری، رئیس این سازمان و دکتر روزبهانی، معاون پژوهشی سازمان با اهم توانمندی‌ها و فعالیت‌های سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی آشنا شده و برای همکاری و سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کردند.

دکتر اصغری طی سخنانی ساختار کلی جهاد دانشگاهی و فعالیت‌های پژوهشی سازمان‌ها و واحدها و پژوهشکده‌های مختلف جهاد دانشگاهی را توضیح داده و دکتر روزبهانی از اهم فعالیت‌های سازمان خواجه نصیر و همچنین مراحل ساخت نیروگاه خورشیدی هفت مگاوات و پیشرفت آن، اطلاعاتی در اختیار اعضای جلسه گذاشت.

همچنین مقرر شد تا اواخر ماه فوریه شرکت آلمانی دستورالعملی برای تأمین سرمایه نیروگاه مذکور و همچنین مذاکره با چند شرکت آلمانی مطرح در زمینه انتقال دانش فنی ساخت «اینورتر» خورشیدی ارائه دهد.

طبق اعلام روابط عموم جهاد دانشگاهی، زمینه‌های فعالیت شرکت آلمانی TDHM مشاوره، نظارت، اجرا و تأمین سرمایه نیروگاه‌های تجدید پذیر و ریز شبکه‌های هوشمند است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994398

وب گردی

وب گردی