موافقت قطعی وزارت علوم با پذیرش دانشجو در تمامی رشته های دانشگاه صدا و سیما

دفتر گسترش آموزش عالی در پاسخ به نامه رئیس دانشگاه صدا و سیما خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تداوم فعالیت قانونی این دانشگاه و پذیرش دانشجو در تمام رشته‌ها در سال آینده موافقت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفتر گسترش آموزش عالی در آخرین جلسه خود در هفته گذشته و در پاسخ به نامه رئیس دانشگاه صدا و سیما خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تداوم فعالیت قانونی این دانشگاه و پذیرش دانشجو در تمام رشته‌ها در سال آینده موافقت کرد.

شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا و سیما با اعلام این خبر گفت: طی دیداری که با شریعتی (معاون آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داشتم)، وی اعلام کرد در جلسه اخیر شورای گسترش آموزش عالی، تداوم فعالیت دانشگاه صدا و سیما و پذیرش دانشجو در تمام رشته ها برای سال 99 – 1398 مورد تصویب قرار گرفته و این موضوع رسماً طی نامه ای از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه صدا و سیما به زودی اعلام خواهد شد.

وی ضمن تشکر از همه اعضای هیأت علمی، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه که در این مدت در جهت تحقق این امر تلاش و پیگیری کردند، ابراز امیدواری کرد که این خبر خوش، فصل نوینی را در توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه رقم بزند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994403

وب گردی

وب گردی