تجلیل از برگزیدگان ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

در پنجمین اجلاس سراسری نماز استان هرمزگان از سه تن از برگزیدگان ستاد  اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بندرعباس، حجت الاسلام زارعی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اعلام این خبر گفت: در پنجمین دوره اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان از برگزیدگان استانی این اجلاس با حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت الاسلام آیتی مدیر مرکز تخصصی نماز قم و جمعی از مسئولان ستاد اقامه نماز استان تجلیل شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خاطر نشان کرد: دکتر مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس به عنوان مدیر فعال و برگزیده در امر نماز، دکتر حمید رستمی جاز عضو هیات علمی واحد بندرعباس به عنوان استاد برگزیده نماز و فروغ زارعی کارشناس ستاد اقامه نماز دانشگاه به عنوان فعال ترین دبیر عرصه نماز معرفی و تجلیل شدند.

وی توجه به مسائل معنوی و فرهنگی را در دانشگاه مهم خواند و افزود: تزکیه و تعلیم دو بال پرواز برای رسیدن به ارزش های متعالی انسانی است که باید در کنار هم متبلور و استمرار داشته باشند.

حجت الاسلام زارعی با قدردانی از همه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی که توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی دارند، گفت: کمک های ویژه رئیس دانشگاه، دفتر نهاد نمایندگی و اعضای معاونت فرهنگی توانسته موجب رشد و تعالی برنامه های فرهنگی در دانشگاه و استان هرمزگان شود.

پنجمین اجلاس استانی نماز با موضوع شیوه های دعوت به نماز و با تجلیل از خادمان، برندگان مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی، اصحاب رسانه و مسئولان ستاد اقامه نماز در دستگاه های اجرایی استان، شب گذشته در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994433

وب گردی

وب گردی