جذب سرمایه توسط طرح‌های خلاق ونوآور

با حمایت دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های خلاق می‌توانند از مزایای سامانه «کارن کراد» در زمینه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، در راستای توافق بین دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق و سامانه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری کارن کراد (Karen Crowed)، شرکت‌های خلاق می‌توانند از مزایای این سامانه در زمینه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.

با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در توسعه اقتصادی و اجتماعی و نیاز مبرم به روان‌سازی فرایند سرمایه‌گذاری و ایجاد بستری کارآمد برای نهادها شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق دارای نیاز به تأمین مالی و سرمایه پذیر این توافق صورت گرفته است.

شرکت‌های خلاق متقاضی می‌توانند به‌منظور ثبت نام اولیه تا تاریخ 10 بهمن ماه 97 درخواست خود را به ایمیل دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به آدرس ircreative@isti.ir ارسال کنند.

پس از ارسال درخواست اولیه توسط شرکت و ارسال لیست شرکت‌های خلاق متقاضی سرمایه‌گذاری به سامانه کارن کراد از سوی دبیرخانه، به‌منظور ادامه فرایند، از سوی این سامانه با شرکت متقاضی (حداکثر تا تاریخ 7 اسفندماه 97) تماس به عمل خواهد آمد و فرایند ثبت‌نام نهایی شرکت و ارائه اطلاعات تکمیلی توسط این سامانه به شرکت‌ها تشریح خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994462

وب گردی

وب گردی