ایجاد قرارگاه فرهنگی در واحد های دانشگاهی استان گیلان ضروری است

در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مطرح شد : قرارگاه فرهنگی در واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در شورای فرهنگی دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت که با حضور اعضاء در این واحد دانشگاهی برگزار شد با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گقت: در آستانه سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی هستیم و به تعبیر مقام معظم رهبری " انقلاب ما چهل ساله شد : و این به معنای جوان بودن انقلاب است و نشانه بلوغ و کمال آن است .

وی افزود: با نوید امید بخشی که رهبر انقلاب در خصوص فرو پاشی امپراطوری غرب دادند و وعده بر فروپاشی این امپراطوری دادند ، حتما جهان غرب فرو خواهد پاشید و این وعده ای الهی است چرا که وعده دادند ظلم پایدار نمی ماند و فضایی برایظالمان فراهم می کند که این ظلم بنیان های هستی آنان را ساقط خواهد کرد.

صفوی کیفی سازی برنامه های فرهنگی در دانشگاهها را خواستار شد و افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان رقابت در کیفی سازی برنامه های فرهنگی و اولویت شناسی و مسأله شناسی این برنامه ها دیده شود و از ارائه خروجی فعالیت های فرهنگی کمی و بدون اثربخشی، جدا خودداری کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد: فعالیت های فرهنگی باید همسو با هم پیش بینی گردد در نتیجه با ایجاد یک قرارگاه فرهنگی در دانشگاهها باید فعالیت ها به صورت منطقه ای پیش بینی گردد و ایجاد این قرارگاه در واحد های دانشگاهی آزاد اسلامی استان گیلان ضروری است.

کد خبر: 994533

وب گردی

وب گردی