سیستم کنترل پنل‌های هوشمند پمپ‌های آتش‌نشانی به سه کشور صادر شد

محصولات یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در کشورهای ترکیه، پاکستان و فیلیپین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، این شرکت فناور در زمینه طراحی و تولید سیستم‌های کنترل هوشمند پمپ‌های آبی و سیستم‌های کنترل هوشمند انواع گیربکس‌های صنعتی و خودرویی فعالیت می‌کند و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه موفق به طراحی، تولید انبوه و صادرات این محصولات شده است.
کنترل پنل‌های هوشمند پمپ‌های آتش‌نشانی تولید شده توسط این شرکت هم اکنون بر روی پمپ‌های خودروهای آتش‌نشانی کشور های پاکستان، ترکیه و فیلیپین استفاده می‌شود.
این پنل‌های هوشمند پس از نصب بر روی انواع پمپ‌ها و گیربکس‌ها، امکان مانیتورینگ، ارسال فرامین و سنجش عوامل مختلف را فراهم می‌سازد. محصولات این شرکت در نمایشگاه Intersec دبی به مخاطبان ارائه شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
این شرکت علاوه بر کنترل پنل های هوشمند پمپاژ آب قابل نصب روی خودروهای آتش نشانی، محصولات دیگری نظیر سیستم گاز برقی کامیون های اسکانیا و کامیونت های هیوندائی را نیز تولید می کند. انواع گیربکس افزاینده و یا کاهنده دور(Reductor)، دستگاه آنالیز ارتعاشات و عیب‌یابی تجهیزات دوار و سیستم کنترل هوشمند انواع گیربکس صنعتی و خودرویی از سایر محصولات این شرکت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994545

وب گردی

وب گردی