10 بهمن؛ آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان براساس سوابق تحصیلی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: به کلیه داوطلبان علاقه‌مند و واجد شرایط توصیه می شود حداکثر تا پایان وقت روز چهارشنبه (10 بهمن ماه سال 1397) بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه برای ثبت نام اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، اظهار داشت: تا فردا (چهارشنبه 10 بهمن) فرصت ثبت نام وجود دارد و تمام افراد واجد شرایط می توانند در این مراکز ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک و در نظر گرفتن موارد اعلامی تا فردا به سایت مؤسسات و مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کند. لذا به کلیه داوطلبان علاقه مند و واجد شرایط توصیه می شود حداکثر تا پایان وقت روز چهارشنبه (10 بهمن ماه سال 1397) بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو فقط ظرفیت خالی مرحله تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش مهرماه 97، امکان پذیرش دانشجو دارد. کدرشته‌محل‌ها، شامل سایر رشته‌محل‌های دوره های روزانه، شبانه و کدمحل های سایر دوره ها که پذیرش آنها صرفاً سوابق تحصیلی است و ظرفیت آنها تکمیل شده، نمی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 994574

وب گردی

وب گردی