توجه دانشگاه به رفع نیازهای مردم و حل مشکلات جامعه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: سیاست این دانشگاه کارآمدسازی دانشجویان و توجه به رفع نیازهای مردم و حل مشکلات جامعه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد همدان، دکتر مرتضی قائمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در نشست مشترک با مجمع متخصصین همدان «چکاد اوج همدان» گفت: تأکید رئیس دانشگاه اسلامی کارآمدسازی در منطقه و استان است و سیاست واحد دانشگاهی همدان نیز رفع نیازهای مردم و حل مشکلات جامعه است.

وی تصریح کرد: باید امکانات و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی همدان در خدمت جامعه و دانشجویان قرار گیرد تا بتوانیم در رفع قسمتی از مشکلات موجود سهیم باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: اعتقاد داریم متخصصین دانشگاهی می توانند برای مشکلات دانشگاه، جامعه و کشور با ایده پردازی راهگشا شوند.

امیر مهدی عظیمی رئیس انجمن متخصصین همدان نیز در این نشست اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با توان و پتانسیلی که دارد، می تواند در جامعه تأثیر بسزایی داشته باشد و ما امروز اینجا هستیم که بگوییم مجمع متخصصین همدان تقاضای کمک و یاری از دانشگاهیان و دانشگاه آزاد اسلامی همدان دارد.

علیرضا مدرکیان رئیس سازمان نظام پزشکی همدان همچنین در این نشست گفت: خوشبختانه علم و عمل در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی متبلور شده است. در بحث استخدام نیروهای تربیت شده در این نهاد علمی آموزشی شاهد هستیم که افرادی با سواد و با توانمندی بالا به نظام سلامت کشور معرفی می شوند.

مدرکیان خاطرنشان کرد: پرستاران فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی همدان از بهترین نیروهای کادر درمانی استان هستند و امیدواریم تربیت نسل آینده برای تمامی رشته‌ها تسری پیدا کند. می‌توان از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای حل تمامی مشکلات شهر و استان همدان بهره گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 994586

وب گردی

وب گردی