سهم بالای استادان دانشگاه آزاد در ارائه مقالات همایش ظرفیت‌های انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام گفت: بخش قابل توجهی از مقالات ارائه شده در همایش ظرفیت های انقلاب اسلامی، مربوط به دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام در حاشیه همایش بین المللی ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اهداف و نقاط قوت این همایش اظهار داشت: این همایش که در دو روز برگزار می شود، ما‌حصل یک سال کارکرد تیم های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی است و استادان، مدیران و اندیشمندانی از دانشگاه آزاد اسلامی مجری برگزاری آن بوده‌اند.

قاضی مغربی افزود: همایش بین المللی ظرفیت های انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام و با کمک مسئولان این دانشگاه در حال برگزاری است؛ بخشی از مقالاتی که در این همایش ارائه شده، از سوی استادان خارج از کشور بوده و بخشی از آن ها متعلق به استادان داخل کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد یادگار امام تصریح کرد: بخش قابل توجهی از مقالات ارائه شده در این همایش، مربوط به دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی است؛ در این همایش، هدف این نبوده است که صرفا به ظرفیت های دانشگاه آزاد توجه شود بلکه هدف این بوده است که به دنبال اندیشه های دیگران درباره انقلاب اسلامی باشیم و از آن ها استفاده کنیم.

وی با بیان این که اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی از زبان دیگران شنیده شود ارزشمندتر است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نیز یکی از رویش های انقلاب است و اما اگر ما بخواهیم از خودمان تعریف کنیم مطلوبیت ندارد؛ اما هنگامی که دیگران درباره توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی نظر بدهند ارزش بیشتری خواهد داشت.

قاضی مغربی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به ثمر نشست و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی آن قرار داریم. این انقلاب متعلق به مردم ایران است و دانشگاه آزاد اسلامی نیز بخشی از این انقلاب محسوب می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 994641

وب گردی

وب گردی