ماجرای نشست زمین در دانشکده علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران چه بود؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: نشست فاضلاب در دانشکده علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دیروز بعداز ظهر رخ داده که بعد از بروز این اتفاق نیروهای آتش‌نشانی، اداره آب و فاضلاب و شهرداری از محل بازدید کردند.

دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین اخبار نشست زمین در دانشکده علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: وجود قنات در مناطق شمال تهران، ریزش اطراف چاه فاضلاب را به وجود می‌آورد. یک چاه فاضلاب در قسمت جنوب شرقی دانشکده ریزش کرده؛ اما چون این ساختمان در کنار ساختمان ادارای ما بود فعلا تا زمانی که این مشکل رفع شده و دور چاه پر شود رفت و آمد در این مسیر ممنوع شده است.

وی افزود: قسمتی که منجر به ریزش فاضلاب در دانشکده پزشکی شده نزدیک به آزمایشگاه و سالن تشریح است که فعلا برای احتیاط کسی از این محدوده رفت و آمد نخواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه خاطر نشان کرد: نشست فاضلاب دیروز بعداز ظهر رخ داده که بعد از بروز این اتفاق نیروهای آتش نشانی، اداره آب و فاضلاب و شهرداری از محل بازدید کردند.

ابطحی تاکید کرد: امروز، گروهی برای کارشناسی و پرکردن قسمتی که نشست کرده در محل حضور خواهند یافت و خطری فضای دانشگاه را تهدید نمی‌کند. یک مشکل جزئی مربوط به همین قسمت است که به زودی رفع خواهد شد.

گفتنی است، دانشکده علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در منطقه زرگنده قلهک، واقع در شمال تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994663

وب گردی

وب گردی