بیش از 70درصد افرادمعتادسرقت می کنند/به کارگیری 130 تیم عملیاتی در طرح پاک سازی محلات تهران

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بکارگیری 130 تیم عملیاتی در طرح بزرگ پاک سازی محله های شوش، مولوی و هرندی، گفت: این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت و مقطعی نیست.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم آغازین طرح عملیات پاک سازی مناطق آلوده شوش، مولوی و هرندی در جمع خبرنگاران،گفت: امیدوارم با همت و تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مناطق مذکور را از لوث وجود خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر پاک کنیم.

وی با اشاره به وضعیت فعلی مناطق شوش، هرندی و مولوی، گفت: هزاران نفر از شهروندان که این در محله ها سکونت دارند، بارها طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و کلانتری های محل، از حضور، تردد و فعالیت های مجرمانه خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، شکایت کرده و درخواست داشتند پلیس با این مجرمان و معتادان برخورد داشته باشد که از امروز و طی این عملیات به دغدغه شهروندان رسیدگی و پاسخ دهی می شود.

بیش از 70 درصد افرادی که در زمینه مواد مخدر فعالیت دارند در جرایمی مانند سرقت نیز فعال هستند

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به همکاری بی نظیر معاون دادستان تهران در اجرای این طرح، گفت: در این طرح سایر نهادها و ارگان ها از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی نیز همکاری گسترده دارند.

رئیس پلیس پایتخت به ایجاد ظرفیت 5 هزار نفره نگهداری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت مستمر در روزهای آتی نیز به مرحله اجرا در می آید، تمامی محله هایی که با حضور و تردد معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر آلوده شده اند، پاک سازی خواهد شد.

سردار رحیمی با اشاره به حضور 130 تیم عملیاتی در این عملیات، گفت: در این عملیات بالغ بر 100 منزل که از 10 تا 100 معتاد و خرده‌فروش در آن فعالیت داشتند، پاک سازی شد.

این مقام ارشد انتظامی به دستگیری حدود 300 خرده‌ فروش و کشف مقادیر قابل توجهی موادمخدر در این عملیات اشاره کرد و گفت: در منازل پاک سازی شده؛ خرید، فروش و تزریق مواد مخدر و حتی خرید و فروش مشروبات الکلی صورت می‌گرفت.

تمامی محله هایی که با حضور و تردد معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر آلوده شده اند، پاک سازی خواهد شد

رئیس پلیس پایتخت گفت: تمامی خانه‌ها و کوچه پس کوچه‌های محلات شوش، مولوی و هرندی بنا به درخواست مردم از لوث وجود خرده فروشان و معتادان متجاهر پاک سازی می‌شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه خرده‌فروشان به زندان منتقل شده و معتادان متجاهر برای 6 تا یک سال تحویل مراکز بازپروری می‌‌شوند؛ گفت: بیش از 70 درصد افرادی که در زمینه مواد مخدر فعالیت دارند در جرایمی مانند سرقت نیز فعال هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994676

وب گردی

وب گردی