دانشگاه آزاد اسلامی  پیشقراول جبهه جنگ نرم است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از موهبت‌های انقلاب اسلامی و پیشقراول جبهه جنگ نرم با تمام امکانات برای از بین بردن مشکلات گام برمی‌دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمان، محمود آقاجانی عصر امروز در نشست هماهنگی کارگروه دانشگاهیان استان کرمان در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته دانشگاهیان متشکل از نمایندگان دانشگاه‌های استان کرمان برای جمع‌بندی و ارائه دستاوردهای علمی ۴۰ ساله انقلاب اسلامی برنامه‌های خوبی تدوین شده است.

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته مدافعان انقلاب در تمامی عرصه‌ها با دشمنان داخلی و خارجی مبارزه کردند و جهادگران علمی نقش پررنگی در پیشرفت کشور دارند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه وظیفه خانواده دانشگاهی کشور انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید است، تصریح کرد: دانشجویان و جوانان به عنوان نیروهای نسل بعدی انقلاب باید با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های انقلابیون آشنا و آرمان‌های اصیل انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آقاجانی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در راستای برگزاری نمایشگاه و همایش دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با همه دانشگاه‌ها در حال تعامل است و امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم این دستاوردها را به بهترین شکل ممکن در معرض دید عموم قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله علمی انقلاب اسلامی همزمان با این همایش برپا خواهد شد، ادامه داد: این همایش در تاریخ ۲۹ بهمن سال جاری با حضور مسئولان کشوری و دانشگاهیان سراسر استان در محل تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار خواهد شد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد: خدمت به مردم و پیگیری آرمان‌های انقلابی وظیفه همه ما محسوب می‌شود. بنابراین در راه جهاد علمی نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

آقاجانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون نقش دانشگاه‌ها در حفظ اقتدار کشور تبیین کرد: به هر میزان که در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی جهاد بیشتری در دانشگاه‌ها صورت پذیرد به همان اندازه دشمنان از توطئه‌های شوم خود ناامید خواهند شد.

وی در پایان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از موهبت‌های انقلاب اسلامی و پیشقراول جبهه جنگ نرم با تمام امکانات برای از بین بردن مشکلات گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994677

وب گردی

وب گردی