جشنواره ملی مد کاپ با حمایت مرکز حقیقات سیاست علمی کشور برگزار می شود

به منظور گسترش فرهنگ پژوهش، لذت بردن از دانش و عمیق شدن فهم دانش آموزان از طریق یادگیری بر اساس ساخت پروژه های علمی و عملی، جشنواره ملی مد کاپ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۷در دانشگاه شهید بهشتی پردیس فنی شهید عباسپور برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در بخش سمینارهای علمی دانش آموزان می توانند در ۵ گرایش مختلف در رشته هایی همچون فنی مهندسی، علوم پایه (فیزیک، شیمی، زیست ) و نانوشرکت کنند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی مدکاپ اعلام کرد: در بخش مسابقات ۲۱ گرایش در رشته هایی همچون هوافضا، رباتیک، سازه های ماکارونی، ماشین های کمیکار، ابرحباب، مسابقات آزمایشگاهی، بازی سازی، کامپیوتر و برنامه نویسی، ماشین گلدبرگ، آجرچینی، طراحی و چاپ سه بعدی، طراحی و ساخت معماری برگزار خواهد شد. دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم عموم مخاطبین این جشنواره است. در این جشنواره دستاوردها و پروژه‌های دانش آموزان، پژوهشگران و نوابغ دانشگاهی داوری خواهد شد و گروه های برگزیده علاوه بر جوایز نفیس، گواهی قهرمانی و تندیس ویژه دریافت خواهند نمود. پیش بینی می شود حداقل ۵۰۰۰ دانش آموز در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره با همت، همکاری و حمایت دانشگاه ها، سازمانها و مراکزی همچون مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، دانشگاه شهید بهشتی، شورای نظارت بر اسباب بازی، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، انجمن ترویج علم، گروه آمورشی رمپ، سرزمین تیزهوشان (تیزلند)، اندیشه آفرینان شریف، روبو خبر، بنیاد زینب کبری (س)، ایداس رباتیک و تایم ویژن برگزار خواهد شد. ثبت نام در این دوره از جشنواره در رشته های مختلف در ۲ بخش سمینارهای علمی و مسابقات از طریق سایت modcup.ir از تاریخ ۱۰ دی ماه آغاز شده است و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس مستقیم Modcup.ir مراجعه کرده و یا با دبیر خانه جشنواره از طریق تلفن های ۸۸۶۸۱۶۱۶ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994758

وب گردی

وب گردی