مقالات همایش ظرفیت انقلاب اسلامی در کتب مرجع منتشر می‌شوند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: آثار این همایش جدید ۲۰ جلد کتاب خواهد شد و پس از‌ ویرایش نهایی این آثار منتشر خواهند شد. این کتاب ها به نوع خود کتابی مرجع به شمار می روند. علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی ۲۰ دستگاه نیز به برگزاری این همایش کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اختتامیه همایش بین المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی؛ کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» در‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار برگزار‌ شد.
دکتر ابراهیم کلانتری در این مراسم ضمن تشکر از تمامی برگزارکنندگان همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه جمهوری، گفت: در بهمن ۹۶ برنامه ریزی های لازم در زمینه برگزاری این همایش آغاز شد. زحمت برگزاری این مراسم بر عهده دکتر خیری بوده است، در مراسم افتتاحیه دکتر طهرانچی حضور داشته و در مراسم اختتامیه نیز دکتر خسرو پناه حضور دارند.


وی ادامه داد: سخنرانی از استرالیا در این مراسم داشتیم که با کلماتی مانند 《انقلاب ما، دشمنان ما》 صحبت می کرد من به کرات مشاهده کردم افرادی خارج از کشورمان به ایران عشق می ورزند و می گویند عاشق ایران و یک ایرانی هستیم. این امر بیانگر عظمت انقلاب اسلامی است.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیاری از نویسندگان غربی اعلام کرده اند انقلاب اسلامی‌ در میان تمامی انقلاب های جهان بی نظیر است. امروز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب مانند شجره طیبه آثار خود را در سراسر جهان روز به روز نمایان تر می کند و افراد مختلفی از این آثار بهرمند می شوند. انقلاب اسلامی نقطه امیدی برای مستضعفان به شمار می رود.


وی اظهار داشت: ما به عنوان افرادی که در این انقلاب تنفس می کنیم وظایفی بر عهده داریم، جنگ نرم یک واقعیت است و به مراتب از جنگ سخت دشوار تر است و ما سرباز میدان جنگ نرم به شمار می رویم. ما حامل رسالتی بزرگ هستیم، حال استاد و حال دانشجو باشیم.

وی افزود: در حال حاضر اقداماتی در راستای تضعیف ایمان و شکستن باورها در جنگ نرم توسط دشمنان صورت گرفته است. من تصور می کردم در قالب یک همایش می توان دستاوردها را بیان کرد؛ اما پس از بررسی دریافتم این امر شدنی نیست و پرداختن به این امر حدود چند ده کتاب ۵۰۰ صفحه ای خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی‌ دانشگاه آزاد اسلامی‌ گفت: آثار این همایش جدید ۲۰ جلد کتاب خواهد شد و پس از‌ ویرایش نهایی این آثار منتشر خواهند شد. این کتاب ها در نوع خود کتابی مرجع به شمار می روند. علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی ۲۰ دستگاه نیز به برگزاری این همایش کمک کرده اند. باید تلاش کنیم در دوره مدیریت جدید چنین مراسمی بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 994787

وب گردی

وب گردی