کارمند دانشگاه آزاد میناب و فعال فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی درگذشت

معلول هرمزگانی، مدرس دانشگاه، فعال زیست‌محیطی، فرهنگی، اجتماعی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایسکانیوز از بندرعباس، عباس زائری معلول هرمزگانی، مدرس دانشگاه، فعال زیست‌محیطی، فرهنگی، اجتماعی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تسلیت درگذشت این کارمند واحد دانشگاه آزاد اسلامی میناب، وی را به‌رغم معلولیت جسمی، شخصی توانمند، بااستعداد و باانگیزه خواند که توانست با معلولیت جسمی که دارد، بسیاری از محدودیت‌ها را درهم بشکند و در بسیاری از حوزه‌ها صاحب فکر و ایده باشد.

مهدی باقری، زائری را انسانی پرتلاش و باانگیزه خواند که توانست در حوزه‌های فرهنگی، زیست محیطی و اجتماعی فعالیت‌های ماندگاری از خود به‌جا بگذارد که آخرین کتاب شعر او که در هفته‌های اخیر به رونمایی رسید و درآمد حاصل از آن به بیماران سرطانی تعلق گرفت، یکی از فعالیت‌های ماندگار این شادروان بود.

وی افزود: در برابر خواست الهی همه تسلیم رضای حضرت دوست هستیم و باید تا وقتی که زندگی می‌کنیم سعی کنیم با انجام اعمال نیکو و کمک به همنوعان خود؛ توشه‌ای برای آخرت فراهم کنیم تا در عقبی شرمنده محضر الهی نباشیم.

باقری با تسلیت درگذشت این انسان وارسته و توانمند از خداوند منان برای وی علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان، دانشگاهیان، به‌خصوص دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، به‌ویژه واحد میناب، شکیبایی همراه با صبر جمیل آرزو کرد.

به گزارش ایسکانیوز، مرحوم عباس زائری که از معلولیت جسمی بالا به‌طور مادرزادی برخوردار بود، توانست با اراده آهنین پله‌های رشد و ترقی را طی کرده و کارشناسی ارشد مهندسی نرم‌افزار را با موفقیت دریافت کند و در حوزه IT دانشگاه آزاد اسلامی میناب مشغول به کار شود.

وی توانست در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت‌های چشمگیری کند ازجمله کتاب مجموعه شعر «فصل شاعرانگی کوزت» از آثار ماندگار این شاعر و نویسنده جوان هرمزگانی است.

فعالیت زیست‌محیطی این جوان مینابی نیز که توانسته بود با تشکیل NGO های زیست‌محیطی نقش مهمی در اشاعه فرهنگ زیست محیطی و دفاع از حقوق حیوانات بردارد نیز از دیگر فعالیت‌های ماندگار زائری است.

کد خبر: 994799

وب گردی

وب گردی