مادر، پسر سارقش را به پلیس معرفی کرد

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری سارقی که بیش از 500 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در پرونده داشت، گفت: این سارق از سوی مادرش به پلیس معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در ششمین روز از بهمن ماه امسال، یک زن با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت از سرقت های پسرش پرده برداشت و گفت که پسرش سارق است و مدام با دوستانش موجب نارضایتی وی و سایر اعضای خانواده می شود.

این مقام انتظامی گفت: با اطلاعات به دست آمده از صحبت های این مادر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با هماهنگی های لازم "میلاد" متهم اصلی این پرونده در منزلش واقع در دولت آباد در حالی که به همراه یکی از همدستانش به نام "مهرداد" در حال استعمال "هروئین" بود دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، "میلاد" دارای چندین فقره سابقه کیفری و معتاد به هروئین بوده و با همدستی "مهرداد" با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت از نیمه شب تا بامداد، اقدام به سرقت در محله های شهرری، دولت آباد، باقرشهر، کهریزک و ... می کرده است.

سرهنگ یوسفوند، تصریح کرد: "میلاد" پس از دستگیری در اعترافاتش گفت که حدود هشت ماه است به تنهایی و در برخی مواقع، با همدستی دوستش "مهرداد"، بیش از 500 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو انجام داده و همچنین هفت دستگاه خودروی سواری را به سرقت برده است.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پایان بیان داشت: با اعترافات متهم اصلی پرونده، 2 خریدار اموال مسروقه نیز در شهرری شناسایی، دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاهشان کشف شد و در حال حاضر تحقیقات از متهمان پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994825

وب گردی

وب گردی