ارائه دستاوردهای ۳۴ ساله واحد اراک در‌ نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد‌پیروزی انقلاب اسلامی

دستاوردهای 34 ساله دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد اراک در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر اراک ارائه داده خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک، ابوالفضل اکبری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و واحد اراک از حضور و معرفی دستاوردهای 34 ساله این واحد دانشگاهی در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر اراک خبر داد.
اکبری با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: معرفی اقدامات و تبیین دستاوردهای هر دستگاهی در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نمونه های بارز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی درحوزه آموزش عالی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با داشتن زیرساختهای لازم و امکانات آموزشی، فرهنگی، پژوهشی آزمایشگاهی، ورزشی و رفاهی و استفاده از استادان مجرب و متعهد و ایجاد فرصت برای ورود علاقمندان به دوره های آموزش عالی به ویژه جوانان نقش بسیار مهمی در توسعه کمی و کیفی مراکز آموزش عالی کشور ایفا نموده است.
اکبری در پایان بیان کرد: غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برنامه های متنوعی را در طول برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته است که می توان به حضور مستمر مسئولان و معاونین دانشگاه و پاسخگویی به سؤالات بازدید کنندگان، ارائه خدمات تست غربالگری توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی اراک و مشاوره های تحصیلی و خانوادگی بصورت رایگان با همکاری مرکز مشاوره این واحد دانشگاهی به بازدیدکنندگان اشاره کرد.


اکبری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک همچون سایر دستگاه های اجرای استان قصد حضور پر رنگ و موثر در نمایشگاه دستاوردهای چهلین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را دارد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از 100 نهاد و دستگاه اجرایی استان از 12 الی 17 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی شهر اراک برگزار خواهد شد، که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در قالب غرفه هایی فعالیت ها و دستاوردهای 34 ساله خود را در تمامی حوزه به شهروندان معرفی و ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994920

وب گردی

وب گردی