پلیس به فرار زندانی سابقه‌دار از بیمارستان امام خمینی  پایان داد + جزئیات

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 6 عضو باند سارقان مسلح خبر داد که چندی پیش به شیوه‌ای مسلحانه همدست خود را از بیمارستان امام خمینی (ره) فراری داده بودند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 6 عضو سارقان مسلح خبر داد که چندی پیش با اجرای سناریوی فرار به شیوه مسلحانه اقدام به متواری کردن یکی از همدستان و اعضای گروه خود از بیمارستان امام خمینی (ره) کرده بودند.

بر پایه این گزارش، در ساعت 11 صبح روز 9 آبان سال جاری یکی از محکومان به زندان برای انجام اقدامات درمانی همراه با یکی از ماموران بدرقه سازمان زندان‌ها به بیمارستان امام (ره) منتقل شده بود که به محض ورود به محوطه بیمارستان، 4 نفر مسلح به سلاح کمری با شلیک 4 تیر هوایی و تهدید مامور بدرقه زندانی را فراری داده و هر 5 نفر آنها با یک خودرو سواری از محل متواری شدند.

گفتنی است زندانی فوق از مجرمان سابقه‌دار در زمینه شرارت، سرقت ملسحانه و نزاع و درگیری بود که با صدورمحکومیت از سوی نظام قضایی در اختیار سازمان زندان‌ها قرار گرفته بود.

لازم به ذکر است که سردار حسین رحیمی در نشست خبری فردا جزئیات کامل عملیات دستگیری اعضای این گروه سارقان مسلح را تشریح خواهد کرد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 994930

وب گردی

وب گردی