سهراب‌پور: چرخه کاملی از آموزش تا پژوهش در دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفته است

رئیس کنفرانس سیاست‌گذاری و حکمرانی گفت: چرخه کاملی از آموزش تا پژوهش و اجرا در دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفته است؛ همچنین نهادها سعی کردند جامعه و بخش‌های حکمرانی را در جهت حل چالش‌های کشور یاری‌ دهند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی با حضور مسئولان حوزه آموزش عالی صبح امروز (شنبه) در سالن همایش‌های صدا‌ و سیما برگزار شد.

سعید سهراب پور، رئیس کنفرانس سیاست‌گذاری و حکمرانی در دومین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در‌این مراسم گفت: از دهه ۸۰ برنامه‌های علمی خود را آغاز کردیم و دانشکده‌های مختلفی در دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شدند.

وی ادامه داد: از سال گذشته، دانشگاه شریف مدیریت برنامه های جدی را در‌ راستای برنامه های علمی خود آغاز کرده است.

رئیس کنفرانس سیاست‌گذاری و حکمرانی در دومین کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی گفت: به گونه ای دیگر می توان گفت چرخه کاملی از آموزش تا پژوهش و اجرا در دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفته است. همچنین نهادها سعی کرده‌اند جامعه و بخش های حکمرانی را جهت حل چالش‌های کشور یاری‌ دهند.

وی افزود: همان طور که می دانید اصلاح فعالیت های حکمرانی و حل چالش های کشور هدف قرار گرفته شده است، علی‌رغم صحبت مقام معظم رهبری مبنی بر صاحب فکر بودن مردم، بسیاری از برنامه ریزی ها پشت درهای بسته انجام می‌شود، ولی ما برای افزایش تعامل همکاری مردم و حکومت قدم برداشته ایم.

سهراب پور بیان کرد: ایجاد فضای تعاملی میان مردم و حکومت در راستای سیاست‌گذاری‌ها، از جمله برنامه ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 994962

وب گردی

وب گردی