تعاملات میان مردم و نخبگان باید افزایش یابد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما سعی داریم تعاملات علمی و فرهنگی خودمان را ادامه دهیم تا همکاری میان مردم و نخبگان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه کنفرانس حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرایی شدن سیاست های کلی نظام اظهار کرد: سیاست‌های کلی بر اساس قانون اساسی، شیرازه اداره کشور هستند و تمام فعالیت ها باید برای تحقق بخشیدن به آرمان‌های کشور و کاهش هزینه‌ها باشند.

وی افزود: در دوره جدید مجمع باید بتوانیم با ابلاغات مقام معظم رهبری اصلاحاتی انجام دهیم که در همین راستا با تحولات اساسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز مواجه هستیم.

رضایی در ادامه گفت: در سه سال گذشته سه بخش مجزا در مجمع را تبدیل به یک بخش واحد کرده ایم؛ همچنین ما سعی داریم تعاملات علمی و فرهنگی خودمان را ادامه دهیم تا همکاری میان مردم و نخبگان افزایش پیدا کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: از سال ۹۲ نظارت بر اجرای سیاست‌گذاری‌ها از برنامه‌های اصلی ما بوده است و در شکل جدید با تشکیل هیأت عالی نظارت تلاش می‌کنیم که با سرعت بیشتری کارها را پیش ببریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 994981

وب گردی

وب گردی