خان‌بیگی: انقلاب اسلامی ایران، برای تحقق عدالت اجتماعی رقم خورد

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه الزهرا (س) گفت: باید عدالت اجتماعی را در جامعه برقرار کنیم. بعضی از مشکلات ما ربطی به دشمن خارجی ندارد و باید در کشور حل شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر خان‌بیگی، نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه الزهرا (س) در مراسم چهلمین سال بزرگداشت انقلاب اسلامی در این دانشگاه اظهار داشت: فجر مظهر شکوفایی است و دهه مبارک فجر، شکوفایی انقلاب اسلامی و به تعبیر امام خمینی (ره) انفجار نور بود.

وی ادامه داد: انقلاب، انرژی بزرگی بود که آزاد شده و چهل سال است از نعمتش بهره مند می شویم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه الزهرا (س) تصریح کرد: از طرف دیگر چهل، عددی مبارک در دین ماست. چهل، عددی مرموز است که ارتباطی زیبا با واقعیات هستی برقرار می کند.

خان‌بیگی خاطر نشان کرد: اگر اتفاقی به این عدد رسید، مرز اضطراب را رد کرده و به ثبات می رسد و در حقیقت قبل و بعد از چهل متفاوت است.

وی افزود: همان طور که چهل سالگی را سن پختگی می دانند، رسیدن انقلاب به بهار چهلم را هم باید به فال نیک بگیریم.

خان‌بیگی تاکید کرد: انقلاب ما برای ظلم‌ستیزی رخ داد و ما باید روحیه ظلم‌ستیزی را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند با ظالم حرف بزنیم و ستیز نکنیم؛ اما مگر می شود با دشمنانی مانند رژیم غاصب صهیونیستی، حرف زد.

خان‌بیگی تصریح کرد: ما جنگ‌طلب نیستیم ولی با برخی نمی شود دیالوگ برقرار کرد. وقتی دشمن می خواهد دموکراسی و حق را با دیدگاه و به سود خود تعریف کند، باید مقابلش ایستاد.

وی ادامه داد: دومین پایه ای که انقلاب را حفظ می کند، عدالت اجتماعی است. برخی مسائل به مدیریت داخلی برمی گردد و ما باید عدالت اجتماعی را در جامعه برقرار کنیم. بعضی از مشکلات ما ربطی به دشمن خارجی ندارد و باید در کشور حل شود. انقلاب برای تحقق عدالت اجتماعی رقم خورد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه الزهرا (س) خاطر نشان کرد: سومین نکته مهم در پایداری انقلاب، حفظ امید است. دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی است و می خواهد مردم را در زمینه دستاوردهای انقلاب دچار تردید کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994985

وب گردی

وب گردی