به روز رسانی نرم‌افزارهای کاربردی خدمات مشترکین

یک شرکت دانش بنیان توانست سیستم‌های صورت‌حساب‌دهی، خدمات مشترکین، انرژی و مخابرات را در کشور توسعه دهد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان داخلی در کنار توسعه و ارایه محصولات، خدماتی را نیز به مشتریان خود ارایه می‌دهد. شرکت هسته‌ اصلی خدمات خود را بر اساس نیاز بازار و مزیت نسبی خود، بنا کرده است که این خدمات را در حوزه های مختلفی ارایه می کند.

به گفته مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، «ارایه خدمات عام مشاوره و نظارت (در حوزه‌ی فناوری اطلاعات)» و «ارایه خدمات مشاوره‌ای فناوری اطلاعات در حوزه‌های تخصصی برق، نفت و گاز» از جمله حوزه هایی است که در اولویت اقدامات شرکت قرار دارد.

سید علی آذرکار ادامه داد: شرکت مهندسی پدیدپرداز در بخش "خدمات مشاوره‌ای" خدماتی چون تدوین استراتژی کسب و کار»، «مدیریت و راهبری پروژه و نظارت و کنترل پروژه را ارائه می کند. بر این اساس شرکت ما با ارایه خدماتی مانند «مطالعات امکان‌سنجی طرح‌های کسب و کار»، «مطالعات وسیع در بازار فناوری اطلاعات» و «شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در راه تدوین استراتژی کسب وکار»، به شرکت‌ها و سازمان‌ها در راستای تحقق اهداف آن‌ها کمک می‌کند.

وی همچنین بیان کرد: شرکت ما همواره بر طبق استانداردها و روش‌های بین‌المللی، مدیریت و راهبری پروژه‌ها را انجام داده است. این فرآیندها همیشه بر اساس نوآوری‌های فناوری به‌روز می شود.

این فعال دانش بنیانی در ادامه تصریح کرد: شرکت ما با اعمال نظارت و مدیریت بر پروژ‌ه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعی در کاهش مخاطرات مربوطه و هم چنین مدیریت آنها دارد. ما به عنوان نماینده کارفرما، بر روند اجرای پروژه و فعالیت‌های پیمانکار بر اساس «طرح‌های مدیریتی پروژه» نظارت می‌کنیم.

وی در خصوص خدمات ارائه شده شرکت در زمینه نرم افزاری، گفت: عرضه و بومی‌سازی محصولات نرم‌افزاری، تولید و یکپارچه‌سازی نرم‌افزارهای کاربردی، تهیه و تولید نرم‌افزارهای سفارش مشتری، پشتیبانی و نگهداری محصولات نرم‌افزاری و تحقیق و توسعه نرم‌افزار از جمله خدمات ارائه شده ما به مشتریان است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، زمینه‌های کاری شرکت را «تولید و عرضه محصول سیستم جامع خدمات مشترکین و صدور صورتحساب (در بخش‌های مخابرات و انرژی)»، «ارایه خدمات عام مشاوره‌ای و نظارتی بر پروژه‌های انفورماتیکی»، «ارایه خدمات مشاوره‌ای فناوری اطلاعات در حوزه‌های تخصصی برق و نفت و گاز»، «تولید سیستم‌های سفارش مشتری» و « ارایه خدمات عام مشاوره‌ای و نظارتی بر پروژه‌های انفورماتیکی » عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 994994

وب گردی

وب گردی