کانون‌های بسیج اساتید در جنگ اقتصادی به رسالت خود عمل کنند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز رهبر انقلاب و مسئولان برای شناسایی و حل مسائل جامعه و دانشگاه امیدشان به جنبش استادی است و روی کانون های بسیج اساتید حساب باز کرده اند ومسئولان کانون ها باید برای دهه پنجم انقلاب و تحقق این مهم از نظر به سمت عمل حرکت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه اجلاس سراسری مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه ضمن تبریک ایام چهل سالگی و بعثت انقلاب اسلامی گفت : این اجلاس اولین اجلاسی است که در دوران حیات دانشگاه آزاد اسلامی و آن هم به برکت تحول انقلابی در دانشگاه در سطح اساتید برگزار شده است.

هاشمی افزود: انشاء الله مسئولین محترم کانون‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارآمدی نظام اسلامی که در این اجلاس به آن پرداخته شد را با برگزاری جلسات هم اندیشی به سایر اساتید منتقل تا در ایام الله دهه مبارک فجر در نیمسال دوم برای دانشجویان تبیین گردد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به مسئولین کانون های بسیج اساتید گفت: رویکرد حل المسائلی باید عینیت پیدا کند و کانون‌هایی که دارای اندیشکده مصوب هستند ولی نتوانند از بوم ، استان و جامعه مشکلی را حل کنند در آن کانون و اندیشکده تفکر بسیجی حاکم نیست و به رسالت خود عمل نکرده اند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان برای شناسایی و حل مسائل جامعه و دانشگاه امیدشان به جنبش استادی است و روی کانون های بسیج اساتید حساب باز کرده اند و این اجلاس وظایف جنبش استادی را سنگین تر می کند ومسئولان کانون ها از فردای اجلاس باید برای دهه پنجم انقلاب و تحقق این مهم از نظر به سمت عمل حرکت کنند.

هاشمی ادامه داد: الحمد لله امروز دانشگاه آزاد اسلامی توسط جریان انقلابی تولیت می شود و همه کانون های استادی موظف هستند برای تعمیق خط انقلاب در دانشگاه به مدیران و مسئولان اجرایی مشورت و به آنها کمک کنند و آنجایی که نقصی وجود دارد از مسیر صحیح نسبت به رفع آن اقدام یا موضوع را منعکس کنند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در امتداد این اجلاس انشاء الله در سال آینده اجلاس منطقه ای بصورت دو ماه یکبار برگزار خواهد شد تا دستاورد های کمیسیون های هشتگانه این اجلاس پیگیری و تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 995007

وب گردی

وب گردی