تقبیح استفاده ابزاری از زنان در جشنواره فیلم فجر

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما ضمن تقبیح استفاده ابزاری از زنان در جشنواره فیلم فجر و همچنین اظهارات اخیر یکی از بازیگران سینما هشدار داد که ادامه این شرایط منجر به انحرافاتی عمیق‌تر در جریان فرهنگی کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه صدا‌و‌سیما در خصوص اتفاقات اخیر افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بیانیه منتشر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

با سلام و درود بر روح بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی خمینی عزیز که امروز میراث وی یعنی انقلاب اسلامی ارزشمند ترین متاعی است که از او باقی مانده است و همه ما موظف به حفظ و حراست از آن متاع ارزشمند خواهیم بود.
انقلابی که از آن به‌عنوان انقلاب فرهنگی یاد می‌کنیم، انقلابی که از کشف حجاب رضا خان گرفته تا زنان آوازه خوان محمد رضا و جولان فرهنگ خودباختگی و ذلت و همه آفات اجتماعی ملت را به عرصه کرامت و تعالی انسان تبدیل کرد.
اما از همان آغاز تا امروز گروهی معدود و مخالف جریان مردم با حمایت شبکه های ضد فرهنگی قصد براندازی نظام فرهنگی کشور را داشته اند و قدم به قدم و با برنامه پیش رفته اند و از هیج تلاشی برای بازگشت به گذشته ننگین فرهنگ کشور در عصر طاغوت فروگذار نمی کنند، حرکات این جریان منحرف در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ادامه یافت و این بار از آوازه خوان ها نه با شکل قدیمی بلکه در قدم اول با شکلی جدید استفاده شد که قطعا این حرکات برای استحاله نظام فرهنگی کشور پایان راهشان نخواهد بود و معلوم نیست تا کجا پیش بروند!
امروز وظیفه علنی هر دانشجوی انقلابی مبارزه با این جریان فرهنگی است که اینبار مقام عالی زن را به مثابه ابزار می بیند گاهی با تشویق و ترغیب آوازه خوانی و گاهی با کشف حجاب در جشنواره های بین المللی و تقدیر در جشنواره های وطنیِ به اصطلاح انقلابی!
ملت شریف ایران بدانید و آگاه باشید فرزندان بسیجی شما خطر این جریان را سالهاست متوجه شده اند و هشدار می‌دهند که خط انحطاط، وزیر و معاون نمی شناسد!
آقایان مسئولین بدانید که ملت شریف ایران اسلامی نه از انقلاب شان خسته شده اند و نه از ارزش های اسلامی روی گردان! و حتما در صورت تکرار چنین اعمالی در زمان مقتضی بهترین پاسخ را به شما خواهند داد، بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما نیز ضمن تقبیح استفاده ابزاری از زنان در جشنواره فیلم فجر به عنوان آوازه خوان و همچنین لجن پراکنی به اصطلاح هنرمند بی چشم رو، هشدار می دهد که ادامه این شرایط منجر به انحرافاتی عمیق تر در جریان فرهنگی کشور خواهد شد، و بازیگران این صحنه کثیف قطعا در پیشگاه ملت باید پاسخگو باشند و سزای اعمال خود را ببینند‌.
وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ
بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما

انتهای پیام/

کد خبر: 995012

وب گردی

وب گردی