برگزاری10 کارگاه آموزشی رایگان کانون های مردمی به مناسبت دهه فجر

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کانون های مردمی منطقه 18 با حضور در چهارمین جشنواره دستاوردهای کانون‌ها و مراکز مشارکتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری  10 کارگاه آموزشی رایگان در حوزه های مختلف برای شهروندان برگزار می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، 13 کانون فرهنگی فعال منطقه 18 از 13 تا 17 بهمن با حضور در فرهنگسرای بهاران با اجرای 10 کارگاه آموزشی رایگان در حوزه های ادبی، سواد رسانه ای، مشاوره، قصه گویی، قرآنی و طب سنتی، برنامه های متنوع نمایشگاهی، نمایش تئاتر و ارایه محصولات فرهنگی میزبان علاقمندان است.

کانون ادبی فجر شنبه 13 بهمن کارگاه آموزشی سواد رسانه ای را ساعت 16 و کارگاه آموزش داستان نویسی را ساعت 14 برگزار می کند. هم چنین کانون ادبی نرگس کارگاه آموزشی قصه گویی را روز یکشنبه 14 بهمن ساعت 10 برگزار می کند و نمایشگاه محصولات حجاب و عفاف نیز از سوی کتابخانه بوستان نرگس برپا می شود.

کانون ادبی باران کتابخانه استاد حکیمی نیز کارگاه آموزشی آشنایی با شاعران و نویسندگان را در روز یکشنبه 14 بهمن ساعت 15 برگزار می کند و همچنین در نمایشگاه محصولات دستی و خانگی از 13 تا 17 بهمن پذیرای بازدیدکنندگان است.

حضور 13 کانون مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 در چهارمین جشنواره دستاوردهای کانونی

کانون بانوان رشد نیز کارگاه مشاوره در حوزه تربیت کودک را روز یکشنبه 14 بهمن ماه ساعت 10 و کانون آیه های زلال محفل انس با قرآن را روز دوشنبه 15 بهمن ماه ساعت 10 برگزار خواهد کرد .

هم چنین کارگاه آموزشی طب سنتی و مزاج شناسی روز سه شنبه 16 بهمن ساعت 10، نمایشگاه چرم دوزی و نقاشی و رنگ روغن و نمایشگاه فروش کتاب و بازی های فکری برای سنین 1 تا 12 سال در روز سه شنبه 16 بهمن و نمایشگاه فروش عروسک و پارچه برای سنین 1 تا 6 سال از 15 تا 17 بهمن از سوی کانون خلاق کودک و مادر خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می شود.

کانون عدل گستران نیز با موضوع مشاوره حقوق و وکالت در روز سه شنبه 16 بهمن ساعت 14 در قالب مشاوره پذیرای مخاطبین است و کانون نمایش حورا با اجرای نمایش بهشت گمشده با موضوع شهادت حضرت زهرا(س) در روز سه شنبه 16 بهمن ساعت 30/16 میزبان علاقمندان خواهد بود.

در چهارمین جشنواره دستاوردهای کانون‌ها و مراکز مشارکتی، کانون ادبی ترنم قلم با معرفی و نمایشگاه آثار تالیفی، ترجمه و ویراستاری نویسندگان منطقه 18 از 13 تا 17 بهمن حضور دارد و کانون بانوان خانه فرهنگ رشد نیز با برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی از 13 تا 17 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 میزبان علاقمندان است.

در این جشنواره کانون ادبی قائم(عج) کلیپ برنامه چهل سال چهل کتاب ویژه معرفی کتب انقلابی توسط کودکان را هر روز پخش می کند و همچنین کتابخانه قائم(عج) کتاب صوتی "پسرکی با بیژامه ای را ه راه " را در قالب لوح فشرده ارایه می کند .باشگاه کتابخوانی فجر نیز کلیپی از تصاویر برنامه سیره شهدا- غبار روبی خانه شهیدان و تجلیل از خانواده های شهدا- در معرض دید علاقمندان قرار می دهد. خانه کودک مشارکتی یکتا نیز فعالیت های حوزه کودک این مرکز را در قالب بروشور و کاتولوگ ارایه می دهد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 با کارگاه ها و برنامه های یاد شده از 13 تا 17 بهمن 97 هر روز از ساعت 10 تا 17در چهارمین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای کانون‌ها و مراکز مشارکتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسقر در فرهنگسرای بهاران واقع در میدان بهاران، بوستان بهاران پذیرای شهروندان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 995014

وب گردی

وب گردی