زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد راضیه میاندوآب نواخته شد

با آغاز چهل سالگی انقلاب زنگ انقلاب با حضور نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس آموزش و پرورش، مسئولین شهرستان و دانش آموزان میاندوآب در دبیرستان دخترانه شاهد راضیه نواخته شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تبریک دهه فجر و تسلیت ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان و نهادهای تأثیر گذار در تعلیم و تربیت قشر جوان کشور است و تحقق شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی یکی از خواسته های اصلی مردم در سال 57 و دوران بعد از انقلاب است.

دکتر جهانبخش محبی نیا در ادامه افزود: دهه فجر یکی از مبارک ترین ایام الهی در طول تاریخ انقلاب است و در روز 22 بهمن خیابانها باید ترجمان مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشد.

امام جمعه میاندوآب در این مراسم با بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از انقلاب های مردمی در جهان که توانست به زنان عزت و ابهت بخشد و امروز به برکت انقلاب اسلامی بزرگترین تشکل زنان دنیا در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

حجت السلام حمید حسن زاده در ادامه افزود: حضور گسترده زنان در صحنه های سیاسی، انتخابات و راهپیمایی ها در بعد از انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بوده و نقش آفرینی زنان غیرتمند ایرانی در عرصه های دفاع از آرمان های والای انقلاب قابل تحسین است.

عضوهیات علمی واحد میاندوآب اشاره کرد: در دوران چهل سال انقلاب بیشترین پیشرفت ها توسط زنان صورت گرفته است و عمده تلاش دشمن، استکبار و رسانه های بیگانه این است که نقش برجسته زنان را در دوران انقلاب نادیده جلوه دهند.

بهروز تقی نژاد رئیس جدید آموزش و پرورش میاندوآب در این مراسم با اشاره به نقش آموزش و پرورش در انقلاب گفت: گفتمان و پارادایم سازی و سجایای انقلاب با قدرت نیروی مردمی و رهبریت مدبرانه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثمر نشست.

وی؛ خدا باوری، خودباوری و مردم باوری را از مهمترین ویژگیهای منحصر به فرد امام راحل در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی برشمرد.

در پایان این مراسم زنگ انقلاب توسط نمانیده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، امام جمعه و فرماندار میاندوآب به صدا درآمد و با نثار گل تولد چهل سالگی انقلاب را جشن گرفته و با آرمان های والای امام، شهدا و انقلاب تجدید پیمان بستند.

کد خبر: 995035

وب گردی

وب گردی