وجود ١٠ هزار زن سرپرست خانوار در تهران

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: ١٨٠ هزار معلول و بیش از ١٠ هزار زن سرپرست خانوار در استان تهران تحت پوشش این سازمان هستند.

به گزارش ایسکانیوز، داریوش بیات نژاد در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت: در چهلمین دهه انقلاب شاهد استمرار و اقتدار جمهوری اسلامی هستیم.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت بهزیستی استان تهران گفت: بهزیستی استان تهران در حال حاضر ٣۶٠٠ نیروی انسانی شاغل دارد و حدود ٣٠ هزار نفر نیز در بخش خصوصی مشغول همکاری با بهزیستی استان تهران هستند.

وی با اشاره به همکاری ٢٣۶٠ بخش غیر دولتی با بهزیستی استان تهران افزود: ١٨٠ هزار معلول و بیش از ١٠ هزار زن سرپرست خانوار نیز در استان تهران تحت پوشش این سازمان هستند.

بیات نژاد افزود: یکی از وظایفی که امسال برای ما صادر شده بود، افزایش همکاری بین بخشی سازمان بهزیستی بود و این همکاری اگرچه تا پیش از این در بعضی بخش‌ها و در حوزه قضائی معطل مانده بود، اما امسال توانستیم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و سامانه «تصمیم» را رونمایی کنیم. همچنین طرح دادگاه درمان مدار نیز معطل بود که در چند ماه گذشته عملیاتی شد.

١٨٠ هزار معلول و بیش از ١٠ هزار زن سرپرست خانوار نیز در استان تهران تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند

بیات نژاد با اشاره به گسترش فعالیت اورژانس اجتماعی از افزایش ۵ کابین پاسخگویی به ١٢ کابین خبر داد و گفت: بحث ٢٣٠٠ نفر سهم اشتغالی است که به بهزیستی تهران تخصیص داده شده بود اما الان ٣١٠٠ شغل در سامانه رصد اداره کار ثبت کرده‌ایم و مقام اول استانی را داریم.

وی در ادامه از افتتاح ۴۳ پروژه در دهه فجر در سطح استان تهران خبر داد و گفت: ارزش ریالی این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی تأمین می‌شود و بیش از ۱۱ میلیارد تومان ارزش ریالی کل پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

بیات نژاد با بیان اینکه به لحاظ افزایش میزان کمی و کیفی خدمات در تلاشیم افزود: در هر نقطه جغرافیایی استان تهران مصمم هستیم که خدمات بهزیستی ارتقا یابد، همچنین در تلاش هستیم شرایط صدور مجوزها و اقدام‌هایی را که مربوط به سازمان بهزیستی است را تسهیل کنیم.

گسترش فعالیت اورژانس اجتماعی از افزایش ۵ کابین پاسخگویی به ١٢ کابین

انتهای پیام/

کد خبر: 995050

وب گردی

وب گردی