معلم زبان مجازی، همراه دانشجویان خارجی

فرصت مطالعاتی که دانشگاه‌ها به دانشجویان خود می دهند تا در خارج از کشور به کسب تجربه بپردازند، بسیار ارزشمند است؛ اما وجود مشکلات زبان ممکن است آن‌ها را با چالش هایی روبرو سازد. هوش مصنوعی ربات هایی را ساخته است که با استفاده از آن می توانید مهارت های زبانی خود را ارتقاء دهید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بیشتر دانشگاه‌ها به دانشجویان این فرصت را می دهند تا حداقل یک ترم را در خارج از کشور بگذرانند.

برای مثال افرادی که در انگلستان مشغول به تحصیل هستند شاید در کنار مراکز مطالعاتی متنوعی که در اروپا وجود دارد، برای گذراندن دوره‌ای از تحصیلات به کشورهایی چون ایتالیا یا اتریش بروند.

در عوض، جوامع دانشجویی تمایل دارند برای ترویج اتحاد و تشویق دانشجویان خارجی جهت به حداکثر رساندن مهاجرت به خارج از کشور خود، اقداماتی را انجام دهند.

در این شرایط دانشجو هم با فرهنگ دیگر کشورها آشنا می شود، هم زمانی مناسب برای زبان آموزی برای او فراهم می‌شود.

سلام به ربات مکالمه هوش مصنوعی

این ربات توسط Duolingo و با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده و طبق زبان انتخاب شده با شما سخن می گوید.

این ربات برای افرادی که قصد سفر کوتاه مدت به خارج از کشور خود را دارند ایده آل به نظر می رسد و کمک می کند تا مهارت های مدیریت زمان خود را تقویت کرده و با یادگیری زبان و گویشی جدید علاوه بر ارتقای لغات مهارت‌های ارتباطی خود را بالا ببرند.

آموزش زبان مجازی

« Renée the Driver» رباتی است که می توانید با آن در مورد آنچه که باید ببینید و جایی که باید بروید صحبت کنید.

معلم زبان مجازی بعدی ربات «Officer Ada» است. این برنامه از حمایت و خدمت‌رسانی تا تدریس زبان را انجام می دهد.

هرچه بیشتر با ربات های زبان تمرین کنید، دقیق تر می شوند و به محض اینکه مکالمه به جریان افتد، شما شروع به ارتقای مهارت های خود خواهید کرد.

این برنامه کاملا رایگان است

می توانید اصل این برنامه را کاملا به صورت رایگان دانلود کنید و در صورت تمایل به ارتقای به سطح Duolingo Plus یک تجربه بدون تبلیغات به شما اجازه می دهد تا درس هایی برای استفاده آفلاین را دانلود کنید.

این برنامه با حذف موانع اضطراب که برای یادگیری زبان وجود دارد به شما این اجازه را می‌دهد تا آن را یاد بگیرید.

این برنامه تعاملی نه تنها مهارت‌های مطالعه ارزشمندی را به شما آموزش می‌دهد بلکه شما را در یک دوره زمانی مشخص حرکت می‌دهد و کمک خواهد کرد تا در جامعه بین المللی دانشگاه خود غرق شوید.

ربات های AI به شما در برقراری ارتباط با همتایان‌تان که از سراسر جهان می آیند کمک کرده و نوعی گفت وگوی شخصی را برای شما فرآهم می‌آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995069

وب گردی

وب گردی