کلانتری: می‌خواهیم تشکل‌های اصیل و انقلابی در فضای دانشگاه آزاد اسلامی جان بگیرند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از باورهای مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی این است که تشکل های اصیل، انقلابی، ملی و مؤثر در فضای دانشگاه جان بگیرند و رشد کنند، به همین خاطر در حد بضاعت دانشگاه آزاد اسلامی، کمک کرده و باز هم کمک خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت های تشکیلاتی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون بیش از 10 مورد حمایت محتوایی چه در زمینه دانشجویی و چه در حوزه اساتید از تشکل های مختلف انجام داده است. یکی از بهترین نوع حمایت ها، حمایتی است که در آن، تشکل ها وجود یک پشتوانه معرفتی را احساس کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ها و اردوهای معرفت‌افزایی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این دوره ها و اردوها سبب می شود تشکل ها دائما فضا را رصد کرده و به اقتضای زمان حرکت کنند. اردوها و نشست ها کمک می کند تشکل های دانشجویی و اساتید مدام به‌روز شوند و از زمانه خود عقب نیفتند. قطعا دانشگاه آزاد اسلامی هم در حوزه پشتیبانی های مالی و فیزیکی و آماده سازی امکانات به تشکل ها کمک می کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: یکی از باورهای مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی این است که تشکل های اصیل، انقلابی، ملی و مؤثر در فضای دانشگاه جان بگیرند و رشد کنند، به همین خاطر در حد بضاعت دانشگاه آزاد اسلامی، کمک کرده و باز هم کمک خواهیم کرد.

کلانتری در خصوص تأثیر معرف‌افزایی استادان بر پرورش نسل جوان و نخبه خاطرنشان کرد: اساس حرکت این است که خروجی دانشگاه آزاد اسلامی، انسانی خودساخته، عالم، متخصص، اندیشمند، انقلابی و متدین به معنای واقعی کلمه باشد. چنین انسانی باید خروجی این همه زحمات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی باشد. یقینا تشکل ها و اساتید در این زمینه نقش اساسی ایفا می کنند. در حقیقت سرمایه گذاری انجام شده برای تشکل ها می تواند روی خروجی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مؤثر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995083

وب گردی

وب گردی