روایتی از زندگی نخبه شهید داریوش رضایی نژاد

قراردادی بین دانشگاه خواجه نصیر و هانوفر آلمان نوشته شده بود که دانشجویان ارشد، نیمی از تحصیلات خود را در تهران و مابقی را در هانوفر بگذرانند و پس از این دوره مشترک به آنها مدرک هانوفر آلمان را هم بدهند.

به گزارش خبرنگار گروه علم فناوری ایسکانیوز،کتاب شهید علم “دفتر دوم” که توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گردآوری شده است به روایت بخشی از خاطرات زندگی نخبه شهید داریوش رضایی نژاد پرداخت است در بخشی از این کتاب از زبان یکی از همکاران این شهید بزرگوار، گفته شده است : قراردادی بین دانشگاه خواجه نصیر و هانوفر آلمان نوشته شده بود که دانشجویان ارشد، نیمی از تحصیلات خود را در تهران و مابقی را در هانوفر بگذرانند و پس از این دوره مشترک به آنها مدرک هانوفر آلمان را بدهند.

اما داریوش به خاطر مسایل امنیتی نمی توانست آلمان برود، بگذریم از این مسأله که نتوانستند در ایران هم امنیت او را برقرار کنند. آقای عباسی رفتند از وزیر گرفته تا مسئول آموزش دانشگاه خواجه نصیر را دیدند و با آنها صحبت کردند که داریوش تمام دوره را در ایران بگذارند اما آنها قبول نکردند. بعد از شهادتش آمدند و به او دکتری افتخاری دادند. این دکترا بیشتر ما را رنجاند.

انتهای پیام/

کد خبر: 995085

وب گردی

وب گردی