نصیری: امام خمینی(ره) خودباوری را به جوانان و دانشگاهیان هدیه داد

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضرت امام(ره) به مردم، جوانان و دانشگاهیان خودباوری را هدیه داد.

دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های انقلاب اسلامی که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره پیشرفت های فرهنگی و معرفتی دانشگاه های کشور پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) نه تنها شاه را از کشور بیرون کرد، بلکه انقلابی را در دل ها به وجود آورد.

وی افزود: مهم ترین انقلابی که امام به وجود آورد، انقلاب دل ها بود؛ حضرت امام(ره) به مردم، جوانان و دانشگاهیان خودباوری را هدیه داد.

نصیری ادامه داد: کشوری که حتی توانایی ساخت سوزن خیاطی را نداشت، امروز موجود زنده به فضا می فرستد و در حوزه های مختلف فناوری و تکنولوژی، به اغراق آمارهای بین المللی، در حال درخشش و شکوفایی است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: البته که هنوز تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم و باید اقدامات زیادی را انجام دهیم؛ با وجود 8 سال جنگ تحمیلی، تحریم های ناجوانمردانه و فتنه های گوناگون، پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران قابل توجه بوده است.

وی «به وجود آمدن خودباوری» در مردم را مهم ترین اتفاق در طول این چهل سال قلمداد کرد و اذعان داشت: جوانان کشور، بر اساس هویتی که امامین انقلاب به آن اها اعطا کرده اند، امروز در صحنه های مختلف علمی و فرهنگی در حال شکوفایی و درخشش هستند. پس از انقلاب اسلامی استعداد جوانان و نخبگان در خدمت انقلاب و دین قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 995182

وب گردی

وب گردی