اندیشکده‌های بسیج اساتید سال آینده برای حل مشکلات وارد عمل می‌شوند

معاون سازمان بسیج اساتید با اشاره به تاسیس اندیشکده‌های راهبردی برای حل مشکلات کشور، گفت: در حال حاضر این اندیشکده‌ها بدون محصول و تولید محتوا هستند و از سال 98 رسما وارد فاز اجرایی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا شفیعی فرد معاون پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در نشست خبری آیین ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی که در دفتر بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی تهران بزرگ برگزار شد، در خصوص رویکرد حل مسائل جامعه توسط بسیج اساتید گفت: بسیج اساتید با تجربه ای که در سال‌های گذشته به دست آورده در این دوره رویکردش به حل مسائل کشور معطوف شده است.

شفیعی فرد افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با استادان دانشگاه‌ها فرمودند که دانشگاه ها باید با مسائل و مشکلات کشور درگیر شوند، در همین زمینه بسیج اساتید اندیشکده های راهبردی را تاسیس کرد که این یک راه میان‌بر است برای اینکه یک مسئله را حل کنیم و آن را کنار بگذاریم.

معاون پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه اندیشکده های بسیج اساتید در حوزه های مختلفی ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: در سال 97 بسیج اساتید 42 اندیشکده را تاسیس کرد که هر کدام روی یک موضوع خاص تمرکز دارند و وظیفه حل مشکلات آن حوزه را بر عهده گرفته اند.

وی با اشاره به ارائه بسته های اقتصادی و امنیت خاک اندیشکده ها برای حل مشکلات افزود: اندیشکده‌های بسیج اساتید در حال حاضر در مرحله راه اندازی هستند و ان‌شاءالله از سال 98 وارد عمل خواهند شد و عملاً محصولات آنها را خواهیم دید.

انتهای پیام /

کد خبر: 995189

وب گردی

وب گردی