چهلمین مرکز نیکوکاری اردبیل در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز بکار کرد

چهلمین مرکز نیکوکاری استان اردبیل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در مراسم آغاز بکار این مرکز گفت: طی کردن راه خدایی از طریق اعمال و نیات خیر تحقق می‌یابد.

دکتر اسحاق رسولی افزود: اگر اعمال ما با نیت خیر و در مسیر خدایی باشد زندگی دنیوی و اخروی ما سعادتمند می‌شود.

وی اظهار کرد: روحیه خیرخواهی در بین کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی بالاست و علی‌رغم مشکلات مالی موجود، از کمک به امور خیریه هیچ وقت کوتاهی نکرده و دست به خیر بوده‌اند.

رسولی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد، مولود انقلاب و از آثار پربرکت امام خمینی(ره) هستند و در چهل سالگی انقلاب آثار و برکات آنها را در پر‌کردن بسیاری از خلاء‌ها مشاهده می‌کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و طراحی سیستم توانمند تامین اجتماعی، تعداد افراد نیازمند و آسیب‌پذیر روز به روز کم شده و مسئولان در برآوردن این مطالبه عمومی همت وافر داشته باشند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل نیز آغاز بکار چهلمین مرکز نیکوکاری استان اردبیل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی را نشان از حسن نیت دست‌اندرکاران این مجموعه دانست.

بهروز زلالی گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری محرومیت‌زدایی و خدمت به مستضعفین بر اساس مسئولیت اجتماعی و انسانی است.

وی افزود: نیازها و سطح نیازها به روز شده و محدود به تامین نان و امکانات اولیه زندگی نسیت و به همین خاطر اعتبارات نهادهای حمایتی جوابگوی این نیازها نیست و به همین خاطر بخشی از این نیازها به نهادها و مراکز مردمی واگذار می شود.

زلالی اظهار کرد: در استان اردبیل 6 هزار و 500 نفر دانش آموز و 700 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که نیازهای اولیه دانش‌آموزان و 50 درصد شهریه دانشجویان از طریق کمیته امداد تامین می شود.

کد خبر: 995195

وب گردی

وب گردی