تجدید میثاق دانشگاهیان واحد رشت با آرمان های شهدای  انقلاب اسلامی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، بار دیگر با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت: بمناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رئیس و جمعی از معاونین،مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور در گلزار شهدای رشت، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان های والای شهدا انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

دکتر ابراهیم چیرانی، دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، گفت: سلام برشهدا، به آنان که با گذشتن از جان عزیز خویش، استقلال، آزادی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای ملت همیشه در صحنه و شریف ایران رقم زدند.

وی افزود: عزت و منزلت امروز ما، مدیون شهدای انقلاب است و هدایایی را این شهدای گرانقدر برای ما به ارمغان آورده اند و آن نثار جانشان در راه خدا بوده است که با خلوص نیت تمام، به پای انقلاب و دفاع از آرمانهای انقلاب ریخته شد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به آیات قرآن کریم، افزود: شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان به جهت همان از خودگذشتگی، عشق و ایمان راستین روزی داده می‌شوند و همواره در اذهان و خاطره‌ها زنده خواهند ماند.

دکتر چیرانی تصریح کرد: شهیدان به عنوان ستارگانی هستند که روشن کننده راه ما برای رسیدن به رستگاری و روشنی هستتند و با روشنایی مسیرمان باعث خواهند شد که ما از گمراهی بدور باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خاطر نشان کرد: وجود شهدا موجب آرامش قلبها شده و در جوار مزار این شهدای گرانقدر بودن، دارای ارزشی بسیار بالا است زیرا شهدا برای جامعه الگو هستند و بر ماست که ضمن ادای احترام به آنان، به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و از آرمان ‌هایشان پیروی کنیم چرا که به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل(ره)، ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز است.

کد خبر: 995196

وب گردی

وب گردی