مهم‌ترین دستاورد انقلاب، تبدیل نظام طاغوت به مردم‌سالاری دینی است

مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مهم‌ترین‌ کار اصولی که انقلاب اسلامی انجام داده تبدیل نظام طاغوت سالار به نظام مردم‌سالار است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهم‌ترین کار اصولی که انقلاب اسلامی انجام داده تبدیل نظام طاغوت سالار به نظام مردم‌سالار است. این مهم ترین کاری است که انقلاب اسلامی با الهام از تعالیم اسلامی و با تاسی به اسلام ناب محمدی و قرآن انجام می دهد.

وی افزود: جمهوری اسلامی و انقلاب نظام الهی را با نظام مردم سالاری دینی معنا کرد. این مهم‌ترین کار انقلاب بود که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته یا تحت تاثیر القائات دشمن به حاشیه رانده شده است. یکی از تحولات بزرگ و اساسی که انقلاب اسلامی در کشور ایجاد کرد این بود که ملت را از تو سری خور‌ی به جایگاه تصمیم‌گیری تغییر داد. ملت ما امروز تعیین کننده است و این مهم‌ترین دستاورد انقلاب است.

دکتر نصیرزاده وظیفه بسیجیان امروزی را سخت تر و سنگین تر از روزهای جنگ تحمیلی دانست و افزود: همه مردم باید بدانند که انقلاب چه دستاوردهایی داشته تا عده ای پیاده نظام دشمن و نفوذی در داخل و استکبار جهانی در خارج جرات نکنند زمزمه ناکارآمدی نظام را به خاطر مشکلات اقتصادی زمزمه کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بزرگ‌ترین دلیل کارایی نظام جمهوری اسلامی، ایستادگی در مقابل استکبار جهانی با حفظ اعتقادات و ایدئولوژی انقلاب اسلامی است که به پشتوانه ملت از خود گذشته صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت و اعتماد به نفس داد، گفت: امروز ضرورت کشور برای عبور از چالشهای داخلی و خارجی «انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن» است تا بتوانیم با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات کشور، حرکت پرافتخار و سرشار از اعتماد به نفس و امید را به سمت آرمانها با قدرت و شتاب بیشتری ادامه دهیم.

دکتر نصیرزاده ادامه داد: یک انقلابی باید با مشی صحیح، عاقلانه، شجاعانه و پرانگیزه در بستر نظام اسلامی کار کند و اهل مطالبه آرمان گرایانه باشد، که اگر اینگونه عمل نکنیم، قطعاً اقدامات دشمن در تهاجم فرهنگی و اقتصادی لطمات جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 995263

وب گردی

وب گردی