وام وجوه اداره شده به کسب و کارهای فضا پایه هم تعلق می گیرد

با دستور وزیر ارتباطات و به منظور حمایت از کسب و کارهای فضاپایه، کارگروه فناوری های فضایی و خدمات فضاپایه برای بررسی درخواست ها و دریافت وام وجوه اداره شده تشکیل شد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، با دستور و حمایت محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کارگروه تخصصی «فناوری های فضایی و خدمات فضاپایه» به عنوان پنجمین کارگروه به منظور حمایت از کسب‌وکارهای فضاپایه و اجرای برنامه‌های جدید سازمان فضایی ایجاد شد.

ترکیب اعضای این کارگروه در جلسه‌ کارگروه وجوه اداره شده مشخص و تصویب شد.

با ایجاد این کارگروه بخشی از نیازهای مالی فناوران، نوآوران و ارائه‌دهندگان خدمات حوزه فضایی توسط متخصصین و صاحب‌نظران این حوزه با سرعت، دقت و کیفیت مناسب مورد ارزیابی و ارزش‌گذاری و حمایت قرار می گیرد.

بر اساس همین گزارش، به منظور ارتقا و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات و در راستای اجرای سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از کسب‌وکارها، پیش از این وام وجوه اداره شده در اختیار کسب‌وکارها در چهار کارگروه تخصصی نرم‌افزار، سخت‌افزار، امنیت و محتوا قرار می‌گرفت.

مخاطبان و صاحبان کسب‌وکارها برای آگاهی و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه وجوه اداره شده وزارت ارتباطات مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 995302

وب گردی

وب گردی