برگزاری نشستی با موضوع بالندگی، دستاوردها و کارآمدی نظام  در واحد بوکان

خسروی فرماندار شهرستان بوکان : انقلاب اسلامی، انقلابی منحصری در تاریخ بود که این مهم را متفکرین بزرگ جهانی تائید کردند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان؛ به مناسبت دهه مبارک فجر نشستی با موضوع اقتدار و بالندگی و دستاوردها و کارآمدی نظام با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان و جمع کثیری از مسئولان و مردم در مسجد حضرت فاطمیه (س) بوکان با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و بسیج ادارات شهرستان بوکان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان بوکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در سخنانی با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در دهه چهل انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مدنی، آرام، مسالمت آمیز و غیر مسلحانه مبتنی بر معنویت گرایی امام راحل شکل گرفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی منحصری در تاریخ بود که این مهم را متفکرین بزرگ جهانی تائید کردند.

فرماندار بوکان ادامه داد: شخصیتی کارزماتیک همچون امام (ره) توانست با رهبری خود انقلاب بزرگ ایران را به بدون اسیب های که در انقلاب های جهانی دیده بودیم به پیروزی برساند.

جمال خسروی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران خودش را بر دیگران تحمیل نکرد بلکه جنگ تحمیلی بر آن تحمیل شد افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل، انقلابی مردمی و خود جوش بود نه اینکه انقلابی باشد که با تحریک اجانب از بیرون صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم خدمت به انقلاب است و انقلاب متعلق به همه مردم بوده لذا باید از آن حراست کرد، گفت: تلاش برای ایجاد اشتغال، تلاش برای کاهش تورم، تلاش برای تثبیت ارزشهای نظام خدمت به نظام است.

فرماندار شهرستان بوکان با اشاره به شرایط بسیار حساس امروز اظهار داشت: شرایط جدید شرایطی ست که می طلبد که همه چراغ راهی که امام راحل( رهبر فرزانه انقلاب) بر افراشته را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام فتحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بوکان نیز در ابتدای این نشست، با اشاره به ظلم ها و بی بند و باری های حکومت طاغوت شاهنشاهی، تاکید کرد : باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، تلاش کنیم که واقعیت ها‌ را نشان دهیم و ماهیت اصلی این نظام مقدس و دشمنان آن را، برای مردم آشکار سازیم.

فتحی با بیان اینکه لازم است عملکرد همه حوزه ها و ابعاد انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود تا آنها از دستاورد های مختلف این نظام ، مطلع شوند، افزود: باید موضوعات مهمی که تاکنون به گوش جوانان نرسیده است را برای آنها بازگو کنیم تا بر همگان روشن شود که انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت های زیادی کرده و اوج گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان بوکان با یادآوری اینکه حکومت اسلامی برای مٶمنان یک نعمت بزرگ است و بزرگترین نعمت نیز، شکر نعمت است، تصریح کرد: همه باید برای رونق اقتصادی کشور تلاش کنیم و قطعاً در صورت اجرای کامل اقتصاد مقاومتی در همه بخش ها، اقتصاد ایران در ردیف برترین اقتصاد های جهان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام فتحی در پایان اذعان داشت : اگر امروزه می بینید که رئیس جمهور آمریکا، به کرات در سخنرانی های خود نام جمهوری اسلامی ایران را به زبان می آورد، این نشان دهنده بزرگی انقلاب است و قطعاً انقلاب اسلامی به تمام نقاط جهان صادر شده است.

کد خبر: 995312

وب گردی

وب گردی