پیام رسان گپ به لحاظ زیرساختی مشکلی ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مشهد سفر کرده است در راستای حمایت از پیام رسان های داخلی از فعالیت های پیام رسان گپ بازدید، و از روند رو به رشد منطقی این پیام رسان ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، محمد جواد آذری جهرمی امروز در جریان سفر به مشهد در راستای حمایت از پیام رسان‌های داخلی از پیام رسان «گپ» بازدید کرد و در جریان آخرین تحولات و اقدامات این پیام رسان برای جذب مخاطب بیشتر قرار گرفت.
مهدی انجیدنی مدیرعامل گپ در جریان این بازدید در پاسخ به سوالات وزیر ارتباطات تاکید کرد که این مجموعه هیچ مشکل سخت افزاری و زیرساختی ندارد.
در جریان این بازدید موضوع تسریع اضافه شدن خدمات دولت الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی به پیام رسان گپ با حضور معاونان وزیر ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان این بازدید محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این بازدید گفت: بازدیدی داشتیم از مجموعه پیام رسان گپ که مدیرعامل این مجموعه گزارشی درمورد روند فعالیت ها ارایه کرد و این گزارش حکایت از آن داشت که این پیام رسان چه به لحاظ زیرساخت شبکه و چه به لحاظ زیرساخت سروری مشکل ویژه‌ای ندارد.
وی افزود: روند جذب کاربران نیز نشان از یک رشد منطقی رو به بالاست که به نظر می‌رسد با افزوده شدن خدمات دولت الکترونیکی و خدمات پرداخت الکترونیکی به این مجموعه روند رو به رشد پیام رسان گپ شتاب بیشتری خواهد گرفت.
وزیر جوان دولت تدبیر و امید ادامه داد: خوشبختانه با توجه به فرآیند رشدی که این پیام رسان در بازار داشته، توانسته است سرمایه‌گذار جذب کند که این یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.
وی با بیان اینکه با طی همین روند می توان امیدوار بود این پیام رسان آینده بسیار خوبی پیش رو داشته باشد گفت: در این مجموعه یک تیم ۶۰ نفره توانمند و جوان مشغول به فعالیت هستند که فارغ از هرگونه هیاهوی سیاسی تلاش کردند یک پیام رسان خوب ایرانی برای استفاده مردم ارائه کنند.
آذری جهرمی افزود: تجربه ثابت کرده است که مشکلات زیرساختی اولویت ندارد و این کیفیت خدمات است که هر روزه می تواند به ارتقاء پیام رسان ها منجر شود.
وی ادامه داد: در راستای ارتقاء خدمات پیام رسان گپ در حال حاضر نسخه اندروید و ios و همچنین نسخه دسکتاپ خود را به روز رسانی کرده است. به لحاظ افزایش امنیت اطلاعات کاربران هم بنا دارند چت خصوصی را به زودی رونمایی کنند.
وزیر ارتباطات در خاتمه گفت: پس کیفیت خدمات و تعامل با کاربران باعث شده است این پیام رسان بتواند با جلب اعتماد کاربران سهم خوبی در بازار کسب کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 995314

وب گردی

وب گردی